NSS Skrevet Mars 21, 2005 Share Skrevet Mars 21, 2005 Vel... Akkurat nå er jeg på den kanten av landet Men ikke så veldig lenge da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet Mars 21, 2005 Share Skrevet Mars 21, 2005 Setter dem ikke på før april/mai. Har ikke bestilt dem enda Har så mye dilldall jeg skal bestille....har mistet oversikten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW324TDa Skrevet Mars 22, 2005 Share Skrevet Mars 22, 2005 Lexus søkks... Så enkelt er det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anne Skrevet Mars 22, 2005 Share Skrevet Mars 22, 2005 Lexus burde medføre at eieren mister omsorgsretten! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjernes Skrevet Mars 22, 2005 Share Skrevet Mars 22, 2005 Jeg synes ikke det ser så veldig bra ut... Men det er bare min mening da Lexuslys hører lissom til Lexus, akkurat som Angel-eyes til BMW Enig, noe av det verste jeg ser er 3`er Golfer med Angel Eyes, blir for dumt mener jeg hvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSS Skrevet Mars 22, 2005 Share Skrevet Mars 22, 2005 Jeg synes ikke det ser så veldig bra ut... Men det er bare min mening da Lexuslys hører lissom til Lexus, akkurat som Angel-eyes til BMW Enig, noe av det verste jeg ser er 3`er Golfer med Angel Eyes, blir for dumt mener jeg hvertfall Ingen ting som irriterer meg mer enn andre bilmerker med Angel-Eyes Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Mars 22, 2005 Share Skrevet Mars 22, 2005 Jeg synes ikke det ser så veldig bra ut... Men det er bare min mening da Lexuslys hører lissom til Lexus, akkurat som Angel-eyes til BMW Enig, noe av det verste jeg ser er 3`er Golfer med Angel Eyes, blir for dumt mener jeg hvertfall Ingen ting som irriterer meg mer enn andre bilmerker med Angel-Eyes Og igjen blir det jo litt dumt med lexus lykter på en BMW. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Diezelpower Skrevet Mars 23, 2005 Share Skrevet Mars 23, 2005 Lexus er for riskokere! Hold deg unna! Du ødelegger hele bilen din! Kjører du BMW eller riskoker? Min mening er hold deg til rød og hvit. Jeg har hatt en E-36 328 cab, en E-46 328 og en 525D. Hvit gjør seg best! E46 328 stylet jeg og bygget anlegg for 135k. Fikk MMMYYYYYYYE oppmerksomhet for den og skryt for den var gjennomført. Ligg unna... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Divine Skrevet Mars 23, 2005 Share Skrevet Mars 23, 2005 Hvit og rød altså m3 lykter er best!!! lexus er kebab og ser helt ræva ut iallefall på en 3 serie !!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå