Gå til innhold

Starte Baseball-lag i Skien??


DaggEn
 Share

Anbefalte innlegg

Siden det var så stor interesse i denne linken angående baseball http://www.bmwguiden.no/viewtopic.php?t=4350 så tenkte jeg at vi kunne starte et eget lag i Skien. Hører rykter om at 'bane-forholdene' er best i Skien... Jeg bor i Bergen men er meget villig til å reise så langt når det gjelder en så god sak..

Har allerede noen GANSKE gode baseball-spillere i Osloområdet som skal være med å spille baseball (eller SLÅ-ball som de gamle kaller det)

Håper på mange tilbakemeldelser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri forstått amerikanernes fasinasjon for baseball. Det jeg imidlertid forstår at hevn smaker best når den serveres kald! (Bare spør han som stjal digitalkameraet mitt i fjor... :twisted: . Kvinners ondskap har som kjent ingen grenser...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri forstått amerikanernes fasinasjon for baseball. Det jeg imidlertid forstår at hevn smaker best når den serveres kald! (Bare spør han som stjal digitalkameraet mitt i fjor... :twisted: . Kvinners ondskap har som kjent ingen grenser...)

Hehehe, stemmer det :lol::twisted::twisted:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri forstått amerikanernes fasinasjon for baseball. Det jeg imidlertid forstår at hevn smaker best når den serveres kald! (Bare spør han som stjal digitalkameraet mitt i fjor... :twisted: . Kvinners ondskap har som kjent ingen grenser...)

Hehehe, stemmer det :lol::twisted::twisted:

Det kan jeg også bekrefte. Man kødder ikke med kvinners ondskap. Da taper man..... :lol:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er etter hvert en fryktelig lang historie, men det endte i hvert fall med at jeg fikk kameraet i posten sammen med en skriftlig unnskyldning og han som hadde stjålet det ble, så vidt jeg vet, arbeidsledig.

En "inspirert" natt (D.v.s. det var natt der jeg var, ikke i Norge...) tok jeg nemlig kontakt med det jeg etter litt etterforskning fant ut var sjefen hans og fortalte min historie. Siden jeg kan være både høflig og veltalende, ble jeg trodd (Det var ingen grunn til noe annet heller siden det var andre ansatte som kunne verifisere det jeg sa) og så mye mannlig fornedrelse som jeg ble vitne til i de påfølgende telefonsamtalene har jeg aldri hverken sett eller hørt maken til! Hva sies f.eks. om å bli tvunget av sjefen din til å ringe noen du har stjålet fra for å be om unnskyldning når du er godt og vel passert 30?

Nå er det lite sannsynlig at det finnes mange bedriftseiere som er så handlekraftig som han jeg traff, men uansett vil man vel kunne skape litt "uro"... Ondskapsfullt? Absolutt, men det er det ¤% meg å stjele fra/svindle andre også! Selvfølgelig kan man heller ikke gjøre slike ting på grunnlag av en løs mistanke; man må være 110% sikker! Det kan selvfølgelig heller ikke være snakk om bagateller, men når vi begynner å snakke om mange tusen kroner, synes ikke jeg lenger at det kan betraktes som det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var som sagt en lang historie, og det hører egentlig med at jeg fikk ideen fra en "politiover-et-eller-annet" i en av Norges største byer... Tanken var vel at trusler kan fremsettes på mange måter...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...