humayun Skrevet Mars 23, 2005 Share Skrevet Mars 23, 2005 har noen av dere erfaring med å bestille hovedlykter(angel eyes) fra USA....????? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pmkweb Skrevet Mars 23, 2005 Share Skrevet Mars 23, 2005 hvorfor USA, masse frakt på det... Sparer sikkert ingenting i forhold til å bestille fra norge,svidd´n eller danmark Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superfant Skrevet Mars 23, 2005 Share Skrevet Mars 23, 2005 Jeg har akkurat bestilt meg angel eyes og blinklys fra E-bay. Kommer på 223 dollar inkl frakt og transportforsikring så det er mye penger å spare. Regner med det går ca 1 uke før jeg har de. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pmkweb Skrevet Mars 23, 2005 Share Skrevet Mars 23, 2005 Jeg har akkurat bestilt meg angel eyes og blinklys fra E-bay. Kommer på 223 dollar inkl frakt og transportforsikring så det er mye penger å spare.Regner med det går ca 1 uke før jeg har de. Er dette hele lyktesett eller bare ringene. Tollvesenet krever vel inn norsk mva i tillegg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superfant Skrevet Mars 23, 2005 Share Skrevet Mars 23, 2005 Dette er hele lyktesett. Se eks her: http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ws/eBayI ... gory=33710 Moms pleier å gå bra. Kan også be selger skrive på lavere verdi på pakken, men uansett sparer man så mye så jeg bryr meg ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
humayun Skrevet Mars 24, 2005 Forfatter Share Skrevet Mars 24, 2005 takk superfant...men passer de lyktene til våre bilene som er europiske...det er jo en del forskjell på amerikanske og europiske standard... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superfant Skrevet Mars 24, 2005 Share Skrevet Mars 24, 2005 Jeg har ikke en gang tenkt på det at lyktene kan være forskjellig jeg. Men nå er det uansett bestilt og betalt så da gjenstår det bare å vente tilt jeg får lyktene så jeg kan prøve. Skal gi beskjed her om de passer eller ikke. Tror egentlig selgern ville sagt i fra hvis de ikke passer da han ser jeg har europeisk adresse, selgerne på ebay med mange karakterer pleier å være snille sånn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW_JP Skrevet Mars 25, 2005 Share Skrevet Mars 25, 2005 Jeg har ikke en gang tenkt på det at lyktene kan være forskjellig jeg. Men nå er det uansett bestilt og betalt så da gjenstår det bare å vente tilt jeg får lyktene så jeg kan prøve. Skal gi beskjed her om de passer eller ikke.Tror egentlig selgern ville sagt i fra hvis de ikke passer da han ser jeg har europeisk adresse, selgerne på ebay med mange karakterer pleier å være snille sånn. Øy det der var billig!! Kan ikke du skrive her på forumet i denne tråden når du hatt montert dette, og tatt bilde av åssen det ble, og om det lyser bra osv. Jeg vil også kjøpe! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW_JP Skrevet Mars 25, 2005 Share Skrevet Mars 25, 2005 noen som vet hva frakten er, tollen osv? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superfant Skrevet Mars 25, 2005 Share Skrevet Mars 25, 2005 Frakten er på 48 dollar. Prisen for lykter og blinklys ligger på ca 170 dollar. Toll skal såvidt jeg vet ikke komme i tillegg, men moms på 25% kan komme på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW_JP Skrevet Mars 25, 2005 Share Skrevet Mars 25, 2005 Og disse lyktene passer altså? e36 98 modell her. coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superfant Skrevet Mars 26, 2005 Share Skrevet Mars 26, 2005 Som skrevet i tidligere post her skriver jeg at jeg ikke vet om de passer, men har uansett bestilt dem. Kommer med tilbakemelding når jeg mottar dem, tipper det er ca en uke til... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaggEn Skrevet Mars 26, 2005 Share Skrevet Mars 26, 2005 Jeg har akkurat bestilt meg angel eyes og blinklys fra E-bay. Kommer på 223 dollar inkl frakt og transportforsikring så det er mye penger å spare.Regner med det går ca 1 uke før jeg har de. Bestilte meg nettopp lykter på eBay selv og må regne med 1 måned og kansje mer til du kan hente dem på ditt lokale postkontor. Moms er som sagt på 25% og et tollgebyr på 150kr kom i tillegg på mine lykter. Viss dette er første gang du importerer varer fra utlandet så må du gi tollvesenet tillatelse til å åpne pakken for å finne ut hva det er og finne evt. kvitteringer som de kan regne moms'en ut ifra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fubar Skrevet Mars 26, 2005 Share Skrevet Mars 26, 2005 Hvilke bestilte du, DaggEn? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaggEn Skrevet Mars 27, 2005 Share Skrevet Mars 27, 2005 Det ligger bilde av dem inne på mitt galleri.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå