Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=271494

Tyrannosaurus rex-fossilet skal være 68 millioner år gammelt, men det oppsiktsvekkende er at forskerne likevel har funnet mykt vev i fossilene.

Ifølge DPA inneholder funnet åpenbart intakte celler og blodkar. Det gjør at forskerne også kan håpe på at det er mulig å finne dinosaurens DNA - selv om det egentlig ikke skulle være mulig etter så lang tid.

:D T-Rex lives again.... :P Om de hadde klart å klone en T-rex dino hadde vært sååååååå drit kult...

Skrevet

Hehe joa.... :D

Her er noen fakta:

- Lengde: ca. 12,4m

- Høyde: ca. 4,6m-6m

- Vekt: 5-7 tonn

Mantyran.GIF

T-Rex har som regel 50-60 tenner som er ca 23cm lange :P En fullvoksen dino kunne fortære ca 250kg kjøtt i et eneste jaffs... :shock:

Og de regner med at den kunne løpe i en fart av 15mph (ca 24km/t)

Den kan jo med hell brukes som politihund :wink::roll:

lw14.gif

Skrevet

Jeg har litt problemer med relasjonen mellom dette funnet og BMW, men det spiller jo for så vidt ingen rolle... :wink::lol: (Vi hadde jo blitt en smule ensporet hvis vi ikke interesserte oss for noe annet enn bil... :P )

"Ny" T-Rex? Nei, ellers takk! Hverken Coupéen eller jeg takler større dyr enn elg. :P .

Skrevet
Ikke bare BMW her nei... :D

Selv om jeg ikke har skrevet så mye, har jeg jo fulgt med lenge da... :wink: (Ble medlem ikke så veldig lenge etter Gunnar faktisk!)

Har absolutt ingenting imot at det skrives om andre ting, jeg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...