Gå til innhold

Bensinforbruk 320i E36


BMW_JP
 Share

Anbefalte innlegg

min bruker 0.56 landevei :lol: måtte bare si det :D
Men din er jo en oljebrenner :lol:

Nei, skal ikke være spydig. Bare litt.... :D

Nei, det er den ikke :D hehehe.....det er disel 8) det ruuuuler

Hehe, ja da sier vi det :-)

Jeg synes faktisk dagens dieselbiler er morsomme å kjøre på landeveien og i byen for den slags skyld.

Men så liker jeg godt at det kan kjøres litt på bane også da, og da faller dessverre oljebrennerne litt igjennom. Men en 5'er er vel uansett ikke noe man kjøper med tanke på banekjøring, og da er vel diesel et meget fornuftig valg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe...! :) skal du kjøre en disel bil på banen....så er det vell bare med å regnet at den suger i toppfart ikke at jeg har testet men.....det er vell bare sånn det er :D Men det går ganske bra fra 0-180 :) tørte ikke mere...for lite strekning

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe...! :) skal du kjøre en disel bil på banen....så er det vell bare med å regnet at den suger i toppfart ikke at jeg har testet men.....det er vell bare sånn det er :D Men det går ganske bra fra 0-180 :) tørte ikke mere...for lite strekning
Tror faktisk ikke det skal være toppfarten som blir problemet på bane, men heller responsen fra motoren, og det at den ikke har samme dynamikken hva gjelder turtallsvillighet. Det siste kan løses med å endre kjørestilen (blir kjedelig), men dette med gassrespons er utrolig viktig på bane, og det mangler alle dieselbilene jeg har prøvd.

Men jeg synes som sagt at de er fullt brukende på veien. Man må bare innstille seg på en anne kjørestil, så blir det bra :-) Det er en deilig "ketchup-effekt" når turboen begynner å jobbe :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...