bimmerdude Skrevet Mars 27, 2005 Share Skrevet Mars 27, 2005 Noen som vet om nye 3-serien sine blinklys bak blinker rødt eller gult? Åssen får de dem til å blinke gult egentlig hvis de gjør det? Har farget mine røde nå og de blinker selvfølgelig rødt nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pmkweb Skrevet Mars 27, 2005 Share Skrevet Mars 27, 2005 sett i en gul pære... gul+rødt=oransje Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmerdude Skrevet Mars 27, 2005 Forfatter Share Skrevet Mars 27, 2005 Aha... er det sånn de gjør det? Åssen får jeg ryggelyset til å lyse vitt igjen da ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode H. Skrevet Mars 27, 2005 Share Skrevet Mars 27, 2005 Burde du ikke tenkt på dette før du lakket lykten rød? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Mars 27, 2005 Share Skrevet Mars 27, 2005 Mange lykter har farget glass. F.eks blå, sort, rød, grønn osv. Men for å få riktig farge på lyset er det mange som bruker fargede reflektorer inne i lykta. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmerdude Skrevet Mars 28, 2005 Forfatter Share Skrevet Mars 28, 2005 Burde du ikke tenkt på dette før du lakket lykten rød? Hvem har sagt at jeg har lakket den rød? Brukte en annen metode som tok meg ca 30 sekunder + at jeg kan fjerne det på 2 minutter. En genial metode faktisk. Ser helt strøkent ut! Klart jeg tenkte på det på forhånd men ville teste det og visste ikke hvor mye av det orange som ville slippe igjennom. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode H. Skrevet Mars 28, 2005 Share Skrevet Mars 28, 2005 My bad! Prøver igjen. Burde du ikke tenkt på dette før du farget lykten rød? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P. Felgen Skrevet Mars 28, 2005 Share Skrevet Mars 28, 2005 Jeg må ærlig talt inrømme at jeg ikke forstår hvorfor enkelte bruker masse tid, energi og penger for å få lysene til å lyse dårligere enn originalt. Jeg syes heller man burde brukt tid og penger på å få bedre lys. F.eks montere tusenmetre. Alle biler blir skikkelig tøff med hella rallye 3000 i grillen. Pluss at dette er en fornuftig investering i sikkerhet. Det kan man neppe si om stunt som å FARGE baklykten rød, slik at hverken blinklys, ryggelys eller bremselys fungerer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
1985-e30 Skrevet Mars 28, 2005 Share Skrevet Mars 28, 2005 Hvem har sagt at jeg har lakket den rød? Brukte en annen metode som tok meg ca 30 sekunder + at jeg kan fjerne det på 2 minutter. En genial metode faktisk. Ser helt strøkent ut!Klart jeg tenkte på det på forhånd men ville teste det og visste ikke hvor mye av det orange som ville slippe igjennom. Annen metode?? hva? hvordan?? hørtes spennende ut!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Anders Skrevet Mars 28, 2005 Share Skrevet Mars 28, 2005 hahah ja.. alle biler blir tøffe med tusenmetere i grillen.. spørr du meg, kan ikke en bmw bli styggere enn med tusenmetre i grillen. Men at det hjelper om du bor langt uti skogen uten lys, tviler jeg ikke på. Men ikke for en bygutt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P. Felgen Skrevet Mars 28, 2005 Share Skrevet Mars 28, 2005 eks. på tøff styling: http://allready.free.fr/index_fichiers/BMW%20M3.JPG http://www.sascha-smf.de/images/rallye_ ... 1A1435.JPG http://www.2002bmw.com/e21/e21-rallye_01.jpg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Mars 28, 2005 Share Skrevet Mars 28, 2005 Eh.... Nei Nei og nei Tusenmetre er ugly! Bor du slik til at du må ha flombelysning på bilen så kan det til nød gå, men ikke for å gjøre bilen "penere" nei.. Da kjøper jeg heller fargede lykter av forhandler som er godkjente. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet Mars 28, 2005 Share Skrevet Mars 28, 2005 Tusenmetre på BMW? :-& Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anne Skrevet Mars 28, 2005 Share Skrevet Mars 28, 2005 Alle biler blir skikkelig tøff med hella rallye 3000 i grillen. NOT! Kan ikke komme på en eneste BMW det ville ha vært fint på! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet Mars 29, 2005 Share Skrevet Mars 29, 2005 Kaf... ??? Hvem kan ærlig si at det der ser pent ut?? Ser jo ut som bilen har fått briller Stakkars bil...det der er jo sånn du finner på gamle skranglekasser av biler, HARRY! Skaff deg skikkelige fargede lykteglass! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå