bimmerdude Skrevet Mars 27, 2005 Share Skrevet Mars 27, 2005 Autozentrum skal ha 80 kr for en simmring til vannpumpa på bilen min! En del som er verdt under 10 øre???????!!!!!!!!!!! Skulle ikke vært lov. Hva har de folka røyka for noe? Er jo nødt å få sjekket om det er den elendige plastikk pumpa på bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
528i Skrevet Mars 27, 2005 Share Skrevet Mars 27, 2005 hehe... dyrt nja... mulig.. original eller?? kjøpte en original topppakning til en golf2 en gang. kostet 1600kr. kjøpte en uorg senere til 200kr. men det er vel med pakningen at den går gjennom diverse firmaer etc som skal ha sin del av kaka Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode H. Skrevet Mars 27, 2005 Share Skrevet Mars 27, 2005 Autozentrum skal ha 80 kr for en simmring til vannpumpa på bilen min! En del som er verdt under 10 øre???????!!!!!!!!!!! Hvis den ikke er verdt mer enn 10 øre for deg trenger du den sikkert ikke heller. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Mars 27, 2005 Share Skrevet Mars 27, 2005 Tror jeg brukte mere enn 80,- på godteri i påska jeg.... Det er jo ikke verdt noe som helst... En blir jo bare feit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GSS Skrevet Mars 27, 2005 Share Skrevet Mars 27, 2005 Det er da ikke ille. Kjøpte til saaben i sommer (crossbil). 275kr. ja, for en simring. (litt spesiell, men likevel) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå