Gå til innhold

Bilen min - Nå med ny fanger...


 Share

Anbefalte innlegg

Ja nå har jeg fått tatt noen bilder av bilen min sånn som den var, og sånn som den er...

Bilder uten M-tech fanger:

Bmw01.jpg

Bmw03.jpg

Bmw04.jpg

Bmw06.jpg

Bilder med M-tech fanger:

Bmw07.jpg

Bmw09.jpg

Bmw10.jpg

Jeg lurer på hva dere synes om at fangeren er svart... Er litt usikker på om jeg vil lakkere den i bilens farge eller ikke.. jeg syntes det passet litt med svart fanger.. Hva synes dere?

(Blinklysene fikk jeg gratis av bryne glass og pusset dem så ned med sandpapir)

Hvis dere vil kan dere også gi deres mening om hvordan bilen ser ut. (bilen skal senkes til sommeren!)

:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fin fanger, men syns det var veldig malplassert med blinklys og tåkelys tett sammen. Så ikke helt bra ut :?

Ja er klar over det! jeg synes ikke det gjør noe jeg.. det er flere som har kommentert det.. de skulle heller vært plassert helt nede i hjørnene!

mn det var slik de gjorde det på 1980-tallet hos M-technik.

Her er bilde fra en original katalog fra M-technik:

Bmw12.jpg

Har denne katalogen liggende selv hjemme. den er Printed in West Germany i 1985(samme år som bilen min) det er litt tøft å ha.. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fangeren må lakkes... ;)

Ellers er M-techen en stor forbedring. :)

Ja jeg føler at alle vil jeg skal det.. det er bare at det er en skade på felgen og litt riper, de blir vanskelige å rette opp + at på grå lakk viser riper bedre (vet det etter å ha pussa å sparkla sjitlenge for så å se at resultatet ikke blir HELT perfekt...)

men jeg får se nå varmen sniker seg på hva jeg gjør, er enig i at det blir mer helhet med den lakket... :D

å til deg BalleKnalle: ja jeg lurer på å sote blinklysene, for å få helheten du snakker om.. soter dem selv..(siden de jeg har laget til nå ikke er E-merket uansett!!) :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

var ikke ille d. he he. jeg har montert hartge front på turing og d ble jemmen bra. må vel ta noen bilder av den bilen en dag så dere får c.:)

Takk takk!

E30newheader.jpg

er det slik front eller..?? eller har Hartge flere..?

for det vil bli tøft på bilen vil jeg tro!!....

ja bilder vil vi se..! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

var ikke ille d. he he. jeg har montert hartge front på turing og d ble jemmen bra. må vel ta noen bilder av den bilen en dag så dere får c.:)

Takk takk!

E30newheader.jpg

er det slik front eller..?? eller har Hartge flere..?

for det vil bli tøft på bilen vil jeg tro!!....

ja bilder vil vi se..! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...