Gå til innhold

Bilen min - Nå med ny fanger...


 Share

Anbefalte innlegg

var ikke ille d. he he. jeg har montert hartge front på turing og d ble jemmen bra. må vel ta noen bilder av den bilen en dag så dere får c.:)

Takk takk!

E30newheader.jpg

er det slik front eller..?? eller har Hartge flere..?

for det vil bli tøft på bilen vil jeg tro!!....

ja bilder vil vi se..! :D

ja er slik bilen min ser ut ja bare att d er turing da. :) lurer på og se om d er mulig og skaffe 18"hjul til en grei penge siden jeg har invistert i valse liksom. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja er slik bilen min ser ut ja bare att d er turing da. :) lurer på og se om d er mulig og skaffe 18"hjul til en grei penge siden jeg har invistert i valse liksom. :)

har du investert i valse?? da kan det bli tøft, har sett et par e30'er med 18".... det er ganske tøft..!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jepp. fant ut att d er ett must og ha når man er litt bil int og vil ha fete biler. :)

ja stemmer det... jeg var på reve (en bane på jæren) og så på folk som kjørte rundt banen. der var det en stilig e30 med valsa hjulbuer, det var ganske tøft, fikk plass til store felger den ja.. :D

(legger til at dekkene hadde tatt i bakskjermene og dermed laget fine bulker på kanten av hjulbuen - :? )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fin fanger, kjøpte du den ny for bare 500;-kr? Hvor kjøpte du den? Har hørt at bavaria solgte noen greie fangere til e30 for 1000;- men din va jo ganske stilig :)

jeg kjøpte den ikke ny for 500,-

den stod på bil, så det var ikke så billig...

solgte Bavaria fangere til 1000,- ??? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, en kamerat kjøpte en ganske fin til 1000 kr på bavaria for 2 år siden ca. Vet ikke om de selger det fortsatt, må inn å høre en dag. Du har kanskje sett bilen med den fangeren, er en lilla bmw e30 med 400 hest. Den kjører i rogaland, så du legger merke til den om du ser den for å si det sånn :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, en kamerat kjøpte en ganske fin til 1000 kr på bavaria for 2 år siden ca. Vet ikke om de selger det fortsatt, må inn å høre en dag. Du har kanskje sett bilen med den fangeren, er en lilla bmw e30 med 400 hest. Den kjører i rogaland, så du legger merke til den om du ser den for å si det sånn :)

hehe!! ja har ikke sett den ennå jeg..!! men etter forklaringen blir det ingen tvil når jeg ser den... hvor i Rogaland triller den sier du?? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...