Gå til innhold

Angel eyes???


jonas
 Share

Anbefalte innlegg

Hadde tenkt å kjøpe meg angel eyes men ser at de varierer veldig i pris.. Er det noen som har eit tips vor jeg kan få kjøpt slike lykter billig. Gidder ikkje jalla ringer som jeg setter inn sjøl, må vere heile lykter.. Noen som kan hjelpe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordelen med ringer som du setter inn selv er at du kan velge den styrken du selv vil ha og somregel lyser de bra selv i dagslys. Du beholder også orginalkvaliteten på lykten. Det er også mye penger å spare her og selvgjort er som kjent velgjort. :)

Det finnes utrolig mye boss i dette markedet så vær litt obs på hva du til slutt handler.

Mine jallaringer i sterk sollys: :wink:

IMG_2454.sized.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.. Var faktisk finere en jeg hadde trodd. Har en kompis som skulle sette inn alike ringer selv, men han brant opp reflektorene. hvor er de innsats ringen å få tak i? hva koster de? det er da ikke gale med 1995,- for inpro lyktene helder? dette blir eit vanskeli valg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.. Var faktisk finere en jeg hadde trodd. Har en kompis som skulle sette inn alike ringer selv, men han brant opp reflektorene. hvor er de innsats ringen å få tak i? hva koster de? det er da ikke gale med 1995,- for inpro lyktene helder? dette blir eit vanskeli valg.

Sendte Eiker en forespursel på pris på de in-pro lyktene. 2690,- var svaret, så 1998 var nok kun i en begrenset periode.

Nuvel, tur til Schmiedmann neste uke alikevel ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei. disse angelays dere har/kjøper til bilene deres, monterer dere dem helt inni lykta? eller bare (rundt) lykta innenfor det ytterste dekselet deres som ikke jeg har!!!!

evt inni lykta: hvordan er glasset festet da? 3/4 klips eller???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei. disse angelays dere har/kjøper til bilene deres, monterer dere dem helt inni lykta? eller bare (rundt) lykta innenfor det ytterste dekselet deres som ikke jeg har!!!!

evt inni lykta: hvordan er glasset festet da? 3/4 klips eller???

På de med deksel foran lyktene monteres det innenfor dekselet. Du finner beskrivelse på sistnevnte på "Gjør det selv" (under Teknisk).

På dine er glassene limt.. det er no dritt.. :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...