Morten.S Skrevet Mars 28, 2005 Share Skrevet Mars 28, 2005 Hei Dette er min bil. Klikk for større bilde Jeg har tenkt på følgende: * Hvite blinkers * Rød-hvit baklamper * Lakkere helt ned * Ny potte 'effektanlegg?' * Felger Noen innslag? Obs: er forsatt student, trenger bare de basis tipsene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schnellfahren Skrevet Mars 28, 2005 Share Skrevet Mars 28, 2005 Heisann... har samme bil som deg bare 92 mod... Det du har oppført på lista er gjort på min (utenom nye baklykter og felger, det er på vei snart...) Det du kansje vil se størst forskjell på er lakkering helt ned, men dette koster jo litt... Sidene kan du jo ta selv også, sjekk linken: http://www.bmwguiden.no/viewtopic.php?t=4619 Eff.anlegg koster jo også en del... isåfall anbefaler jeg nytt luftfilter også mtp lyden. Hvite blinkers koster jo ikke allverden, og baklykter kan man jo alltids kjøpe brukt. Hadde først gått for felger og lakkering! Lykke til! \:D/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten.S Skrevet Mars 28, 2005 Forfatter Share Skrevet Mars 28, 2005 Takk for svar. Det med lakkering er på toppen av listen min, det skal gjøres Har du bilder av din bil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmerdude Skrevet Mars 28, 2005 Share Skrevet Mars 28, 2005 Jeg har ett godt råd til deg! La bilen være akkurat sånn den er nå. Ikke kast bort penger på lakkering helt ned og hvite blinklys. Spesielt på de nyeste E36 modellene er det pent når de er helt orginale. Er ulemper med slike modifikasjoner du ikke tenker på før du har gjort de. Bruk heller pengene på å holde bilen i 100% i god stand. Og vask og poler den ofte. Finere felger og litt senkning er derimot lov. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Mars 28, 2005 Share Skrevet Mars 28, 2005 Er ulemper med slike modifikasjoner du ikke tenker på før du har gjort de. Bare lurer, men hvilke ulemper er det med å bytte blinklys? Koster noen hundrelapper og er gjort på 5 min. Kan også bytte tilbake på 5 min.. Felger burde være høyest på lista, det gjør utrolig mye. Har du masse tid og penger til overs kan jo et nytt understell være moro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenzuke Skrevet Mars 28, 2005 Share Skrevet Mars 28, 2005 m3 front? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode H. Skrevet Mars 28, 2005 Share Skrevet Mars 28, 2005 Ikke kast bort penger på lakkering helt ned og hvite blinklys. Spesielt på de nyeste E36 modellene er det pent når de er helt orginale.Er ulemper med slike modifikasjoner du ikke tenker på før du har gjort de. Ulemper kommer vel helst hvis man lakker lysene selv og lurer etterpå horfor de lyser i en annen farge. Ser ikke helt hvilke ulemper som skulle komme ved noen nye baklys eller blinklys. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Mars 28, 2005 Share Skrevet Mars 28, 2005 hei, listen din høres fornuftig ut, og vil gjøre bilen enda finere! ikke hør på orginalnissene.. jeg ville evt vurdert å bruke penger på senkefjører isteden for "effektpotte". lykke til med modifikasjonene! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil 323i E36 Skrevet Mars 28, 2005 Share Skrevet Mars 28, 2005 Definitivt felger og senk. Bilen blir helt forandret av det. Etter det ville jeg nok brukt pengene på lykter rundt om og lakkering helt ned. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andy-k Skrevet Mars 28, 2005 Share Skrevet Mars 28, 2005 Eg ser at du ikkje har orginal radio/cd-spiller montert. Har du den tilfeldigvis liggende? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten.S Skrevet Mars 28, 2005 Forfatter Share Skrevet Mars 28, 2005 Takk for innlegg andy-k Har desverre ikke den liggende. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Mars 28, 2005 Share Skrevet Mars 28, 2005 1. Senkesett 2. Felger 3. Blink/baklykter 4. Lakkering av fangere (ev en M3 front) Tror ikke du "forringer" verdien noe særlig med å lakkere bilen helt ned, dette tror jeg bare vil bli positivt mottatt av en ev. ny eier. Det samme med lyktene og felgene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John H Skrevet Mars 28, 2005 Share Skrevet Mars 28, 2005 Senking og felger har utrolig mye å si for en bil og det trenger heller ikkje koste en alt for masse da du kan kjøpe det brukt for en billig penge, så det hadde eg gjort først Neste ville vært lykter og lakkeringen til slutt..Ser mye mer igjen av felger og senk enn lakking, synes nå eg da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alpina b3 Skrevet Mars 28, 2005 Share Skrevet Mars 28, 2005 så lenge man bruke orginale bmw deler(hvite blinkers, m felger ...), er det vel ingen problemer, men micro spoiler eller biltema fejk sportspotte er vel litt harry. såg at noen solgte bbs felger på forumet(17"), de kanskje vore en fin start. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John H Skrevet Mars 28, 2005 Share Skrevet Mars 28, 2005 Noen andre enn meg som synes de bbs felgen var vel dyre? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå