Gå til innhold

Bilen min - 318i 97Mod. Hva burde gjøres?


 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 30
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Noen andre enn meg som synes de bbs felgen var vel dyre? :shock:

BBS er kult 8)

Vurderte en stund de klare lyktene øverst der, men gikk for sorte LED istedet. Venter på at de skal ramle ned i posten :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen andre enn meg som synes de bbs felgen var vel dyre? :shock:

BBS er kult 8)

Hehe, joa BBS har tøffe felger de, men 6stk der egentli kun 2 er brukbare med engang, til 15000! Det er jo latterlig..går sikkert an å skaffe til 12-13000 NYE 8)

Eg hadde tatt de øverste klare lyktene, synes de er kule :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du trenger hvite blinklys, hvite lys på sidene ved dørene, m3 lyter bak, ikke jalla lykter.m3 speil,senking, kanskje en effektanlegg eller et finere endestuss, sota vinduer, m3 frontfanger,bakfanger,sideskjørt. Trenger ikke no mer.

ELLER

Hold den org, senk den,felger,hvite blinklys og m3lykter bak, fiks den full for feil og kjør pent med den, så har du en bil veldig lenge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ulemper med slike modifikasjoner du ikke tenker på før du har gjort de.

Bare lurer, men hvilke ulemper er det med å bytte blinklys? Koster noen hundrelapper og er gjort på 5 min. Kan også bytte tilbake på 5 min..

Ulempen er at man bruker masse tid på sånt! Når man setter på de hvite foran og er veldig pirkete som jeg er så ser man lett at de ikke passer i fargen med frontlyktene.. så må man bruke masse tid på å finne noen som passer osv. Så etterhvert legger man merke til det orange skinnet fra pærene der... og begynner å bruke masse tid på å lakkere pærene osv. Så sitter man der med noen pærer som gjør at man ikke får noe forsikringsdekning og regress osv hvis det skjer noe.

Siden dette er en ganske ny E36 så synes jeg den er finest orginal. Skal du style bilen sånn kan du likeså bruke en 1992 modell. Synd å ødelegge en så fin E36.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulemper kommer vel helst hvis man lakker lysene selv og lurer etterpå horfor de lyser i en annen farge. :wink: Ser ikke helt hvilke ulemper som skulle komme ved noen nye baklys eller blinklys.

Jeg har forklart deg tidligere at jeg ikke lakkerte baklyktene! Jeg kan fjerne den fargen på 3 minutter hvis jeg vil. Ikke noe problem. Det var bare en test før jeg begynner å lakkere de! Capice? Desuten så har jeg fikset det nå!

Og har selvfølgelig tenkt på det før jeg satte i gang. Er sånn som går grundig til verks før jeg prøver ting. Men ettersom fargen kan fjernes på 3 minutter så var det ikke så big deal.. var det vel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulempen er at man bruker masse tid på sånt! Når man setter på de hvite foran og er veldig pirkete som jeg er så ser man lett at de ikke passer i fargen med frontlyktene.. så må man bruke masse tid på å finne noen som passer osv. Så etterhvert legger man merke til det orange skinnet fra pærene der... og begynner å bruke masse tid på å lakkere pærene osv. Så sitter man der med noen pærer som gjør at man ikke får noe forsikringsdekning og regress osv hvis det skjer noe..

De passer vel ikke noe mindre med frontlyktene enn hva oransje gjør? Og det finnes sølvpærer.

Jeg brukte ca 5 minutter pr. side når jeg byttet blinklys foran på min, og da pratet jeg med bestemor (!!) hele tiden. Finnes værre ting å sløse tid på :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulemper kommer vel helst hvis man lakker lysene selv og lurer etterpå horfor de lyser i en annen farge. :wink: Ser ikke helt hvilke ulemper som skulle komme ved noen nye baklys eller blinklys.

Jeg har forklart deg tidligere at jeg ikke lakkerte baklyktene! Jeg kan fjerne den fargen på 3 minutter hvis jeg vil. Ikke noe problem. Det var bare en test før jeg begynner å lakkere de! Capice? Desuten så har jeg fikset det nå!

Og har selvfølgelig tenkt på det før jeg satte i gang. Er sånn som går grundig til verks før jeg prøver ting. Men ettersom fargen kan fjernes på 3 minutter så var det ikke så big deal.. var det vel?

Meldingen du siterer her ble skrevet samtidig med den andre, altså før du forklarte at du hadde farget lyktene og ikke lakket de.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...