Gå til innhold

Bilen min - 318i 97Mod. Hva burde gjøres?


 Share

Anbefalte innlegg

Ulempen er at man bruker masse tid på sånt! Når man setter på de hvite foran og er veldig pirkete som jeg er så ser man lett at de ikke passer i fargen med frontlyktene.. så må man bruke masse tid på å finne noen som passer osv. Så etterhvert legger man merke til det orange skinnet fra pærene der... og begynner å bruke masse tid på å lakkere pærene osv. Så sitter man der med noen pærer som gjør at man ikke får noe forsikringsdekning og regress osv hvis det skjer noe..

De passer vel ikke noe mindre med frontlyktene enn hva oransje gjør? Og det finnes sølvpærer.

Jeg brukte ca 5 minutter pr. side når jeg byttet blinklys foran på min, og da pratet jeg med bestemor (!!) hele tiden. Finnes værre ting å sløse tid på :)

For noen er visst alt veldig veldig vanskelig... :roll:

Synes jeg ser regress og ingen forsikringsdekning for lakkerte blinklyspærer som allikevel blinker oransje. Kompis vraka Wrangleren sin for 100k eller hva det var (ble kondemnert) da han kjørte av veien pga. is - og det på sommerdekk og med kmstand 10-15k mer enn han skulle hatt. Han fikk 10-15k mindre utbetalt bare. Ikke akkurat noen krise, og det blir neppe verre med en lakka blinklyspære.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 30
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...