Gå til innhold

Andre som opplever at bilen blir foooort skitten?


elementz
 Share

Anbefalte innlegg

Har en 93mod E36 320I. Jeg vasker den heeelt strøken å glinser som bare det, so tar jeg meg en liten kjøretur, og før jeg vet ordet av det..så er hele bakdelen av bilen full av støv og sideskjørtene skitne av dritt som kommer av hjula..

Har ikke plass til skvettlapper.. argh..:)

Kan en bakvinge hjelpe? forandre luftgangen eller noe? Akkurat det med sideskjørtene er vel lite å gjøre med.. eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjør pent, og hold deg unna vann, det pleier å hjelpe mye ;)

jepp, er det eneste som hjelper + at jeg også kjører veldig sakte over vann som renner over veien.

bakvinge vil ikke hjelpe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tørker du bilen etter du har vasket den?

Få tak i sånn gul fille på en bensinstasjon og tørk bilen med den med en gagn du har vasket. da slipper du også sånne såpe dråper på lakken og sånn. og i tillegg så blir bilen tørrere så ting ikke fester seg så fort igjen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en 93mod E36 320I. Jeg vasker den heeelt strøken å glinser som bare det, so tar jeg meg en liten kjøretur, og før jeg vet ordet av det..så er hele bakdelen av bilen full av støv og sideskjørtene skitne av dritt som kommer av hjula..

Du har for store dekk/felger :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det bare blir sånn. Er ikke til å unngå. Har samme problemet selv, og jeg har bare 215/45/17. Er det vått blir sideskjørtene og hekkskjørtet skitne. Er det tørt blir de støvete....force of nature :) Skal du unngå det må du begynne å gå :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...