Gå til innhold

Omregistrere en bil kun med salgskontrakt?


Frank S.
 Share

Anbefalte innlegg

Hei

Handlet et bil, da jeg skulle levere inn salgsmeldinga så mangelt underskriften til han selgeren, han hadde glemt å fylle den ut. sendte salgsmeldinga opp til han, men han har ennå ikke klart å levere den på biltilsynet.

Kan jeg ta med salgskontrakten og en salgsmelding der bare mitt navn og sånn er fyllt ut og få bilen i mitt navn da? For får ikke tak i han gubben, han er som sunket i jorda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men jeg har forsikring på bilen allerede. fikk det den dagen jeg hentet bilen, men siden det har tatt en del dager så har forsikringa slått seg vrange i dag.

må bort og snakke med biltilsynet i morra.

har ringt halve familien til han gubben jeg har handlet med, men de eneste som tok telefonen sa han ikke var mulig å få tak i for tiden, men de nektet å si hvor han var eller hvorfor.

så vet ikke helt hva jeg skal gjøre da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...de eneste som tok telefonen sa han ikke var mulig å få tak i for tiden, men de nektet å si hvor han var eller hvorfor.

Det behøver jo ikke være så veldig dramatisk da. Det har jo vært påske og mange har vært på ferie. Jeg tviler på at noen i min familie ville ha oppgitt til en vilt fremmed hvor jeg var å få tak i. Det hender faktisk også at jeg vil være i fred og gir beskjed om at jeg ikke er å få tak i... En beskjed av den typen Kjell foreslår ville nok uansett ha nådd frem, så det er jo noe du kan forsøke. Hvis alt annet er i orden, kan ikke jeg se noen grunn til at han ikke skulle ønske å skrive under salgsmeldingen.

Du sliter litt hvis han sitter på "brev og besøk", men de fleste gjør tross alt ikke det i ukesvis da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...