528i Skrevet Mars 29, 2005 Skrevet Mars 29, 2005 heisann. etter tips fra Bimmerking og mange timer med titting i galleriet hans så lurer jeg på pris på slike alpinafelger som han har? når jeg hører alpina tenker jeg dyrt leveres dem kun originalt eller? noen som har?
GSS Skrevet Mars 29, 2005 Skrevet Mars 29, 2005 Søk på ebay.de og ebay.com - der dukker det stadig opp alpina felger. Prisen er ofte høy, men skal du ha slike felger må du bare betale.
Gunnar Skrevet Mars 29, 2005 Skrevet Mars 29, 2005 Du finner sikkert replikafelger ganske rimelig. Vet også om et sett 17" originalfelger med dårlige dekk som gikk for 6.5k...
BimmerKing Skrevet Mars 29, 2005 Skrevet Mars 29, 2005 heisann. etter tips fra Bimmerking og mange timer med titting i galleriet hans så lurer jeg på pris på slike alpinafelger som han har?når jeg hører alpina tenker jeg dyrt leveres dem kun originalt eller? noen som har? Det var disse du tenkte på ja? Jeg hadde ett sett skeive og eggformede 17" AC Schnitzer-kopier som jeg byttet i de Alpina-felgene som sto på M5'en min. Det er det desidert beste byttet jeg har gjort noen gang. De felgene ble rett og slett brutale på M5'en.... Om du må ut med noen kr ekstra, så blir du garantert fornøyd iallefall
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå