Gå til innhold

Feil med automatkassa


///M
 Share

Anbefalte innlegg

Spurte på merceforumet for noen uker siden men var ikke veldig seriøst der, så jeg prøver her, det er ikke en bimmer men det er vel det samme d tekniske.

Har som sagt en 124 86mod med automatkasse, ser ut som kassa er veldig sliten eller no, har skiftet olje på den ble ikke så veldig bra, litt bedre enn før kanskje, det som skjer er at når jeg dytter spaken fra P til R eller D eller omvendt så dytter den hardt foran eller bak.

Hva kan det være, har jo sjekket olje, men kan det være pakninger,foringer,hardykobling.

Trenger råd, dette begynner å bli veldig iriterende.

Skal ikke om så lenge gå i gang med storservice på bilen, så tar dette sammen, må vite hva jeg må kjøpe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kan jo være diverse slitasje i driv-verket. Dårlig kardang, hardyskive, drivknuter (hvis det er det på 124 karoseriet da)....... osv

Men det vil vel alltid være litt "nøkking" frem eller tilbake når du setter en automat i gir, men mye skal det jo ikke være..

Lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøv her:

Berg´s Automatservice AS

Fyrstikkalléen 21 L, 0661 Oslo.

Telefon: 22 19 55 10 Telefax: 22 19 55 11

Han er spesialist på MB`s aut.kasser.

Hmm. Skal ta en prat med han fortest mulig, tar han noe for en sjekk også?

kan jo være diverse slitasje i driv-verket. Dårlig kardang, hardyskive, drivknuter (hvis det er det på 124 karoseriet da)....... osv

Men det vil vel alltid være litt "nøkking" frem eller tilbake når du setter en automat i gir, men mye skal det jo ikke være..

Lykke til

Min nøkker for mye

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...