Gå til innhold

Beste med sommeren??

Raven
 Share

Anbefalte innlegg

- Sommerdekk og -felger

- Slippe å sitte i kø (Ca. 1/3 har jo ferie til en hver tid...).

- "Sommarstugan" m/morgen-, kvelds- og nattbad (Og ikke minst turen dit; 15 mil gjennom Østlandets og Värmlands dype skoger på svingete, morsom vei...).

- Kald Chablis i egenkomponert og -sådd "buskas" (Les; balkong)

Også er det disse lyse juni- og julinettene da som gjør at jeg aldri får sove og de fløyelsmyke augustnettene som gjør at jeg helt mister lysten på å legge meg...

Men, det er jo en stund til enda dah.... Sukk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

- Sommerdekk og -felger

- Slippe å sitte i kø (Ca. 1/3 har jo ferie til en hver tid...).

- "Sommarstugan" m/morgen-, kvelds- og nattbad (Og ikke minst turen dit; 15 mil gjennom Østlandets og Värmlands dype skoger på svingete, morsom vei...).

- Kald Chablis i egenkomponert og -sådd "buskas" (Les; balkong)

Også er det disse lyse juni- og julinettene da som gjør at jeg aldri får sove og de fløyelsmyke augustnettene som gjør at jeg helt mister lysten på å legge meg...

Men, det er jo en stund til enda dah.... Sukk...

nja, plutselig er det september, og du lurer på hvor sommer`n har blitt av.. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg lurer ikke på hvor den har blitt av! Pleier å glede meg til kjølige, mørke netter jeg da! Neste vinter blir forhåpentligvis, for min del, den første hele, norske vinteren på flere år! Æ glær mæ te' denn å! (Er f.eks. ny isbanekjøring til neste år...).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uten tvil sol, varme og ferdig stylet og tunet BMW :D Noe treff er det vel ikke her oppi gokk :cry: Litt cruising blir det også. Kikke på damer 8) Kjører hjem via Sverige etter å ha vært i Trondheim å chippa bilen. Blir morosamt :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm.. gleder meg til så mye egentlig. Gresset, de varme nettene, ølet, bålene, grillingen, sjøen, badingen, strendene, bilene, t-skjorte/kortarmet skjorte på by'n, båtene, softisene og masse masse mer!

Gjerne mange av tingene i kombinasjon. Kjøretur på øde veier i varme sommernetter med soltaket på vidt gap er f.eks. bare deilig.

Åja, og såklart jentene (jenta..). :o

Hadde forøvrig årets første grillings på mandag. Kos. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja da var vårluften og tankene kommet ja. :) blir vel mye barneskrik på meg og kanskje jeg greier og lure meg på ett biltreff eller 2. kike litt på damene i lett kledd sommertøy og kose seg me noen pils og en grill. d blir digg d. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...