Anne Skrevet Mars 30, 2005 Share Skrevet Mars 30, 2005 - Sommerdekk og -felger - Slippe å sitte i kø (Ca. 1/3 har jo ferie til en hver tid...). - "Sommarstugan" m/morgen-, kvelds- og nattbad (Og ikke minst turen dit; 15 mil gjennom Østlandets og Värmlands dype skoger på svingete, morsom vei...). - Kald Chablis i egenkomponert og -sådd "buskas" (Les; balkong) Også er det disse lyse juni- og julinettene da som gjør at jeg aldri får sove og de fløyelsmyke augustnettene som gjør at jeg helt mister lysten på å legge meg... Men, det er jo en stund til enda dah.... Sukk... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Mars 30, 2005 Share Skrevet Mars 30, 2005 - Sommerdekk og -felger - Slippe å sitte i kø (Ca. 1/3 har jo ferie til en hver tid...). - "Sommarstugan" m/morgen-, kvelds- og nattbad (Og ikke minst turen dit; 15 mil gjennom Østlandets og Värmlands dype skoger på svingete, morsom vei...). - Kald Chablis i egenkomponert og -sådd "buskas" (Les; balkong) Også er det disse lyse juni- og julinettene da som gjør at jeg aldri får sove og de fløyelsmyke augustnettene som gjør at jeg helt mister lysten på å legge meg... Men, det er jo en stund til enda dah.... Sukk... nja, plutselig er det september, og du lurer på hvor sommer`n har blitt av.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anne Skrevet Mars 30, 2005 Share Skrevet Mars 30, 2005 Nei, jeg lurer ikke på hvor den har blitt av! Pleier å glede meg til kjølige, mørke netter jeg da! Neste vinter blir forhåpentligvis, for min del, den første hele, norske vinteren på flere år! Æ glær mæ te' denn å! (Er f.eks. ny isbanekjøring til neste år...). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet Mars 30, 2005 Share Skrevet Mars 30, 2005 Uten tvil sol, varme og ferdig stylet og tunet BMW Noe treff er det vel ikke her oppi gokk Litt cruising blir det også. Kikke på damer Kjører hjem via Sverige etter å ha vært i Trondheim å chippa bilen. Blir morosamt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mars 30, 2005 Share Skrevet Mars 30, 2005 Hmm.. gleder meg til så mye egentlig. Gresset, de varme nettene, ølet, bålene, grillingen, sjøen, badingen, strendene, bilene, t-skjorte/kortarmet skjorte på by'n, båtene, softisene og masse masse mer! Gjerne mange av tingene i kombinasjon. Kjøretur på øde veier i varme sommernetter med soltaket på vidt gap er f.eks. bare deilig. Åja, og såklart jentene (jenta..). Hadde forøvrig årets første grillings på mandag. Kos. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TorErling Skrevet Mars 30, 2005 Share Skrevet Mars 30, 2005 Cruise rundt på byfjorden med båten... ahhhh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet Mars 31, 2005 Share Skrevet Mars 31, 2005 cruise rundt. være lenge ute, ta turer til sverige. DAMER Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Mars 31, 2005 Share Skrevet Mars 31, 2005 ja da var vårluften og tankene kommet ja. blir vel mye barneskrik på meg og kanskje jeg greier og lure meg på ett biltreff eller 2. kike litt på damene i lett kledd sommertøy og kose seg me noen pils og en grill. d blir digg d. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pmkweb Skrevet Mars 31, 2005 Share Skrevet Mars 31, 2005 Varmen! den uuisolerte-anti-korpulens-akumulerings kroppen min tåler ikke kulde! med mindre den er lagret i en halvliter(Newcastle Brow) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå