Gå til innhold

Orginal lakk til BMW?

bizzy
 Share

Anbefalte innlegg

Som allerede er foreslått kan du gå til lakkfirma for å få blandet riktig lakk på boks. Har gjort det med bra resultat (Sandtec i Sandnes). Du kan også kjøpe ferdig lakk hos bilrekvisitasjapper som f.eks. BilXtra. Men vær obs på at ikke alle matcher så bra som de burde. Kjøpte Multona-lakk som skulle være Alpine White II hos BilXtra, den var gulig i forhold til bilen min. Må lakke på ny. :(

Den siste boksen jeg kjøpte bestilte jeg hos Morris i Tønsberg (BMW-forhandleren). Det er originallakk fra BMW. Kun 150ml sprayboks, men tror ikke jeg betalte mer enn 63,- (etter 15% rabatt).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De skulle ha 250,- for og blande en liten boks med spray lakk her! jeg trenger 2-3 bokser så det blir jo 750,-!! Noen som har konntakt info til morris?

Hvem snakka du med? Alle BMW-forhandlerne har mulighet til å bestille den typen jeg snakket om, og prisene er nok de samme overalt.

Men som sagt, det er bare 150ml-bokser, altså ganske små. Sånn liten WD-40/CRC 5-56 type boks. Den jeg fikk hos Sandtec kostet vel 180,- ferdig blandet, og var sikkert 250ml.

Kontaktinfo til "Morris" finner du på www.bmw.no eller http://vestfold.tronrudbil.no/ (de er nå Tronrud).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...