bizzy Skrevet Mars 30, 2005 Share Skrevet Mars 30, 2005 Noen som vet hvor jeg får kjøpt orginal lakk til BMW? Trenger noen bokser DiamantSchwartz metallic 2121... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSS Skrevet Mars 30, 2005 Share Skrevet Mars 30, 2005 Vært å spurt på BMW-delelager? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bizzy Skrevet Mars 30, 2005 Forfatter Share Skrevet Mars 30, 2005 jepp jepp har sent noen mailer... Venter på svar... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johjoa Skrevet Mars 30, 2005 Share Skrevet Mars 30, 2005 Du kan jo dra til din lokal lakk og malings butikk og be dem om og blande sammen noen bokser DiamantSchwartz metallic 2121 bil lakk... du må kanskje ha litt klarlakk i tillegg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GSS Skrevet Mars 30, 2005 Share Skrevet Mars 30, 2005 Du har sikkert et lakkfirma i nærheten. De blander akkurat den lakken du vil ha. Original eller ei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mars 30, 2005 Share Skrevet Mars 30, 2005 Som allerede er foreslått kan du gå til lakkfirma for å få blandet riktig lakk på boks. Har gjort det med bra resultat (Sandtec i Sandnes). Du kan også kjøpe ferdig lakk hos bilrekvisitasjapper som f.eks. BilXtra. Men vær obs på at ikke alle matcher så bra som de burde. Kjøpte Multona-lakk som skulle være Alpine White II hos BilXtra, den var gulig i forhold til bilen min. Må lakke på ny. Den siste boksen jeg kjøpte bestilte jeg hos Morris i Tønsberg (BMW-forhandleren). Det er originallakk fra BMW. Kun 150ml sprayboks, men tror ikke jeg betalte mer enn 63,- (etter 15% rabatt). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bizzy Skrevet Mars 31, 2005 Forfatter Share Skrevet Mars 31, 2005 De skulle ha 250,- for og blande en liten boks med spray lakk her! jeg trenger 2-3 bokser så det blir jo 750,-!! Noen som har konntakt info til morris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mars 31, 2005 Share Skrevet Mars 31, 2005 De skulle ha 250,- for og blande en liten boks med spray lakk her! jeg trenger 2-3 bokser så det blir jo 750,-!! Noen som har konntakt info til morris? Hvem snakka du med? Alle BMW-forhandlerne har mulighet til å bestille den typen jeg snakket om, og prisene er nok de samme overalt. Men som sagt, det er bare 150ml-bokser, altså ganske små. Sånn liten WD-40/CRC 5-56 type boks. Den jeg fikk hos Sandtec kostet vel 180,- ferdig blandet, og var sikkert 250ml. Kontaktinfo til "Morris" finner du på www.bmw.no eller http://vestfold.tronrudbil.no/ (de er nå Tronrud). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå