Divine Skrevet Mars 31, 2005 Share Skrevet Mars 31, 2005 Savner denne , håper nemmelig og få tilbake en del pennger ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anne Skrevet Mars 31, 2005 Share Skrevet Mars 31, 2005 Utsendelsen starter 4. april, altså førstkommende mandag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSS Skrevet Mars 31, 2005 Share Skrevet Mars 31, 2005 Jeg tjente 300kr mer enn 0skatt grensen faen meg maks uflaks! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haldor Skrevet Mars 31, 2005 Share Skrevet Mars 31, 2005 Og pengene kommer i retur medio juni. (eller oktober hvis likningen din blir etterkontrollert, dette vil du få beskjed om hvis så er tilfelle) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Mars 31, 2005 Share Skrevet Mars 31, 2005 fikk min i dag jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet Mars 31, 2005 Share Skrevet Mars 31, 2005 når kommer feriepengene da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schnellfahren Skrevet Mars 31, 2005 Share Skrevet Mars 31, 2005 shiit ass.... får ikke en `dritt jeg... burde vært feriepenger året etter militæret... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tech9 Skrevet Mars 31, 2005 Share Skrevet Mars 31, 2005 når kommer feriepengene da. Det varierer vel fra arbeidsgiver til arbeidsgiver det, men mest vanlig er vel på juni eller julilønningen.. fikk min i dag jeg.. Mye snodig..som Anne sa så SKAL ikke utsendelsen begynne før 4.april..mulig det varierer fra distrikt til distrikt, men jeg jobber i posten, og vi har ikke fått ligningene inn på omdelingen en gang.. Kanskje et dumt spm, men du er sikker på at det ikke bare var den villedningen da? Den leverte vi ut denne uka.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Divine Skrevet Mars 31, 2005 Forfatter Share Skrevet Mars 31, 2005 tripper av spenning jeg !!! Ja, ferie penger kommer nok på juli lønd, men spørr din arbeidsgiver! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet Mars 31, 2005 Share Skrevet Mars 31, 2005 Off, den kommer snart ja Blir nok ikke mye å hente der nei.... Men ferielønn skal bli digg Litt OT. men er det ikke sånn at viss du skulle få restskatt, så kan den deles opp og siste frist for å betale alt er i Oktober? Eller er jeg helt på bærtur nå?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Mars 31, 2005 Share Skrevet Mars 31, 2005 blir spennende dette ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ettertenning Skrevet Mars 31, 2005 Share Skrevet Mars 31, 2005 tror jeg får en del igjenn på skatten men er usikker på dette har betalt 36% skatt og tent 280000 pga av at eg har vert lærling ei stund noen som vet kossen en regner ut dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haldor Skrevet Mars 31, 2005 Share Skrevet Mars 31, 2005 Litt OT. men er det ikke sånn at viss du skulle få restskatt, så kan den deles opp og siste frist for å betale alt er i Oktober? Eller er jeg helt på bærtur nå?? Du kan avtale å dele opp restskatten i flere avdrag, størrelse og betalingsevne bestemmer størrelse på avdrag og løpetid. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet April 1, 2005 Share Skrevet April 1, 2005 når kommer feriepengene da. Det varierer vel fra arbeidsgiver til arbeidsgiver det, men mest vanlig er vel på juni eller julilønningen.. fikk min i dag jeg.. Mye snodig..som Anne sa så SKAL ikke utsendelsen begynne før 4.april..mulig det varierer fra distrikt til distrikt, men jeg jobber i posten, og vi har ikke fått ligningene inn på omdelingen en gang.. Kanskje et dumt spm, men du er sikker på at det ikke bare var den villedningen da? Den leverte vi ut denne uka.. kult. jeg er postmann jeg å, jobber egentlig bare lørdager da men jobber hverdager når det er behov for det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet April 1, 2005 Share Skrevet April 1, 2005 er d kult og vær postmann?? har dere ikke skikkelig late biler og greier da?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå