Gå til innhold

Når kommer selvangivelsen ?


Divine
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 76
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

når kommer feriepengene da.

Det varierer vel fra arbeidsgiver til arbeidsgiver det, men mest vanlig er vel på juni eller julilønningen..

fikk min i dag jeg..

:?: Mye snodig..som Anne sa så SKAL ikke utsendelsen begynne før 4.april..mulig det varierer fra distrikt til distrikt, men jeg jobber i posten, og vi har ikke fått ligningene inn på omdelingen en gang..

Kanskje et dumt spm, men du er sikker på at det ikke bare var den villedningen da? Den leverte vi ut denne uka..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Off, den kommer snart ja :P Blir nok ikke mye å hente der nei....

Men ferielønn skal bli digg ;)

Litt OT. men er det ikke sånn at viss du skulle få restskatt, så kan den deles opp og siste frist for å betale alt er i Oktober? Eller er jeg helt på bærtur nå??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt OT. men er det ikke sånn at viss du skulle få restskatt, så kan den deles opp og siste frist for å betale alt er i Oktober? Eller er jeg helt på bærtur nå??

Du kan avtale å dele opp restskatten i flere avdrag, størrelse og betalingsevne bestemmer størrelse på avdrag og løpetid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

når kommer feriepengene da.

Det varierer vel fra arbeidsgiver til arbeidsgiver det, men mest vanlig er vel på juni eller julilønningen..

fikk min i dag jeg..

:?: Mye snodig..som Anne sa så SKAL ikke utsendelsen begynne før 4.april..mulig det varierer fra distrikt til distrikt, men jeg jobber i posten, og vi har ikke fått ligningene inn på omdelingen en gang..

Kanskje et dumt spm, men du er sikker på at det ikke bare var den villedningen da? Den leverte vi ut denne uka..

kult. jeg er postmann jeg å, jobber egentlig bare lørdager da men jobber hverdager når det er behov for det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...