///M Skrevet April 1, 2005 Share Skrevet April 1, 2005 finnes jo M5 politibil i tyskalnd og dem har mange e36 i politibil også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet April 1, 2005 Share Skrevet April 1, 2005 Stemmer.. bare å ta en titt her: http://bmwguiden.no/album/?id=politi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet April 1, 2005 Share Skrevet April 1, 2005 tysk politi bruker vel også porsche 911 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet April 1, 2005 Share Skrevet April 1, 2005 politiet i stavanger har jo en e34 sedan sivilbil også molde har faktisk en scorpio cosworth. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet April 1, 2005 Share Skrevet April 1, 2005 vi har en E39 540i sivilbil i Oslo, slå den, muhahahahhaa ( ikke det at jeg vil ha den bak meg) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet April 1, 2005 Share Skrevet April 1, 2005 skulle skrive e34 m5 da men glemte d. pokkern. hadde liksom ikke vært så kult med en e34 518 liksom. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet April 1, 2005 Share Skrevet April 1, 2005 e34 518 liksom. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leonard Skrevet April 1, 2005 Forfatter Share Skrevet April 1, 2005 I Bodø har vi bare en hvit pysjå 406 og en splitte ny grå Ford Mondeo. Holdte på å bli tatt av den der 406'n i ei ulovlig forbi kjøring. Jeg backet off i siste liten, men han med mersh'a foran meg, ble derimot tatt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svensson Skrevet April 1, 2005 Share Skrevet April 1, 2005 Er en sølvgrå subaru wrx sti i Tr.heim! Hvis noen skal dit, så har den tusenmetere Har sett den, men da stod den bare ved siden av veien :S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik E30 Einum Skrevet Mai 10, 2005 Share Skrevet Mai 10, 2005 Tror det var politiet i italia som har en Lamborghini Gallardo....Den går oxo litt unna ...Var hvist kjøpt inn for å ta alle ferrari råkjørerne.. Den var ikke kjøpt engang, de fikk den av Lamborghini, og den brukes til mer enn trafikkovervåkning, bl.a. ved større ulykker, branner m.m., transport av organer til transplantasjoner(!) og har medisinsk nødutstyr. Les mer på www.dinside.no/php/art.php?id=104133 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå