Kenneth BMW Skrevet Mars 31, 2005 Forfatter Skrevet Mars 31, 2005 Trur du det? Det tenner jo på alle pluggene.
Kenneth BMW Skrevet Mars 31, 2005 Forfatter Skrevet Mars 31, 2005 Nå gir jeg snart opp. Hvordan finner jeg ut om en dyse er gåen eller fjusker? Kan jeg koble en og en ut?? Jeg har prøvd det meste nå Takker for alle forslag:)
rtengvik Skrevet Mars 31, 2005 Skrevet Mars 31, 2005 Nå gir jeg snart opp.Hvordan finner jeg ut om en dyse er gåen eller fjusker? Kan jeg koble en og en ut?? Jeg har prøvd det meste nå Takker for alle forslag:) Prøv å skift hjerne da vel
Kenneth BMW Skrevet April 1, 2005 Forfatter Skrevet April 1, 2005 Ja da har jeg bestilt time på BMW verksted for å sjekke hva det kan være, de skal skifte en bremseslange bake samtidig. Finner de ut noe så kommer jeg innom å fårteller
Kenneth BMW Skrevet April 1, 2005 Forfatter Skrevet April 1, 2005 HE HE et innlegg til å jeg er sersjant
Jarle Skoftedalen Skrevet April 1, 2005 Skrevet April 1, 2005 noen som har foreslått luftmengde måleren?? ta den av og sjekk om spjeldet går lett.. det finnes og så en skrue som slipper luft gjennom LMM uten at det går forbi spjeldet, dette er umbrakoskrue som sitter i det ene hjørnet av LMM, hullet til den er kanskje blendet, men bare dra ut blendinga og prøv å juster denne.. vet ikke hvordan det er på motoren din, men du har vel sikkert ei kaldstartdyse, dra ut kontakten fra den og sjekk da... Vet ikke om det er noe av dette, m,en prøv, det kan jo hende...
Kenneth BMW Skrevet April 1, 2005 Forfatter Skrevet April 1, 2005 Takk for forslag Jeg skal sjekke dette, men hvor sitter denne kalstartsdysen?? Ja jeg sa jeg skulle komme med refferat fra verksted besøket De kunne ikke finne noe feil, men landasonden hadde gitt en feil mld, men den reagerte på varemen og så da ut til å fungere..... De sa det kunne være ventilene som ikke var justert, ja de tikker veldig, og jeg skal justere de denne helgen. men skal det ha noe å si på den variable turtallet??? det er jo ikke så mye nøkking men det er nåkk til å irritere, og jeg mener forbruket er for høyt. vist du trykker gasspedalen litt inn å ut bare en liten millimeter eller to, og dette gjør du hvert sekund hehe da er det som å kjøre min bil
Kenneth BMW Skrevet April 1, 2005 Forfatter Skrevet April 1, 2005 Ja da er ventilene justert. Vi fikset dette på 45 min, og det var lett. men det er en ventil som tikker litt enda så vi får fikse det senere. Bilen er som før... nøkker fortsatt.
Kenneth BMW Skrevet April 1, 2005 Forfatter Skrevet April 1, 2005 Å bytte hjerne koster vel mye, noen som vet hva det koster?
Jarle Skoftedalen Skrevet April 1, 2005 Skrevet April 1, 2005 bytta LMM på bilen min istad, den begynte å nøkke litt akkurat som du forklarer, men kun på tomgang og lave turtall.. jeg justerte CO-skruen på LMM og den blei helt fin... Kaldstartdysen sitter vel ett eller annet sted på innsuget ditt, kanskje på undersiden?( ) Sjekk ETK`n her
Kenneth BMW Skrevet April 1, 2005 Forfatter Skrevet April 1, 2005 Ok skal sjekke den dysa Du byttet lmm, og så måtte du justere den?? Kunne du ikke justere den gamle? eller gikk det ikke?? Jeg takker fortsatt for alle svar og forslag.
Jarle Skoftedalen Skrevet April 2, 2005 Skrevet April 2, 2005 den gamle LMM var skikkelig slitt,dvs, slitekant som gjorde at spjeldet gikk tregt og ikke gikk helt tilbake.. har endel motorer hjemme så jeg bare bytta LMM fra en annen... men måtte som sagt justere den CO-skruen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå