Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

ok, heldig du som har deler :wink:

Jeg sjekket i dag LMM om den gikk tregt eller var skadet.

Spjellet gikk lett, og når jeg " regulerte" spjellet men fingeren, reagerte motoren med en gang. og når jeg slapp det, så stabiliserte den seg helt fint.

Trur ikke det er LMM'en.

• Svar 46
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

hva er nr på den da? jeg tror jeg har :D

Hvis spjeldet lukkes helt så stenger dysene, derfor måtte jeg justere den skruen pga for mye luft gikk by-pass og da stengte spjeldet og dysene kutta og så begynte den å jage, turtallet gikk fra 500 til ca 17-1800, kjempekult å stå i kø når motoren høres sånn ut :wink:

Mne når jeg fikk justert den, blei den helt super :!:

Skrevet

holder til i skien, du? går bort i verkstedet og sjekker LMM mine nå jeg, tror jeg har serru, men kan ikke love deg noe :P

Kenguru ja, hehe, det skal jeg love deg, ganske flaut med masse søte bærter som bare ser dumt på meg når det høres ut som jeg sitter å gir gass hele tida, hehe...

Men stakkars de, de skjønner jo ikkeno :lol:

Skrevet

hmmm.. sjekka akkurat LMM mine, ingen av de 5 jeg har stemmer overens med det nr på din, og det er veldig rart for jeg vet jeg hadde fra 3,5liter engang, men jeg tror jeg lånte den bort, sjekker det opp og gir deg tilbakemld i morra.

Skrevet

Ok høres fint ut.

Men det må da være noen av de LMM'erne som kan testes på bilen min?? det er jo bare for å finne ut om det er LMM'en som er gåen.

Prøver vi den som er tilnermet lik, og bilen ikke har de samme symptoner som før, vet vi at LNN'en min er feil.

Jeg bor like ved Åsgårdstrand, ca 45 min fra Skien.

Skrevet

Ja nå har jeg testet LMM'en ved å trekke av ledningen, og holdt spejllet åpen.

Regulerte å på spjellet og gassen.

Resultat:

Ingen forskjell :evil:

Samme ujevne gangen....

jeg tok av slangen til bensinregulatoren, og der var det vackum, men motoren reagerte ikke med at den var av. Er dette normalt :?:

Skrevet

har du finni kaldstartdysa nå da?? sjekk den! Dra ut ledningen til hjernen og la den være ute en stund, vet ikke hvordan det er på din bil, men nyere biler har et slags nødprogram så hvis noe er feil så går hjernen i nødprogram, og da resettes dette ved å koble den fra en time eller no, har aldri prøvd dette, bare hørt det. det må jo være noe elektronikk greier som kødder her, men du, har du en føler på girkassa? kanskje det er noe av dette som kødder?

Bare slenger ut ideer her jeg, vet det er jævli irriterende med sånne småfeil som man ikke finner ut av :wink:

Skrevet

Takk for forslag!!

Ja jeg skal si deg det er irriterende med sånne feil :evil:

Det er veldig vanskelig å finne ut hva det er, men må bare prøve seg frem.

:weirdwalkingthing:

Det rare er at det skjer med ca 2 sekunders mellomrom og til og med ved aksellerasjon :roll:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...