banjo Skrevet Mars 31, 2005 Share Skrevet Mars 31, 2005 Har ein BMW 318 e36, som eg har lyst til å style opp litt. Lurte på om noken har prøvd å skjere ut plastikken på framfangeren for så å sette inn netting? Eventuellt andre gode forslag til kva eg kan gjere her? Bilen min er som den på linken, men har allerede bestillt lakk til fangerane, sideskjørta og speila. Får også lykteskjørt og mørke blinklys + kvite blinklys på sida. Med tida kjem også nye felga og m3 speil. Gode råd for ein fattig student? http://www.finn.no/finn/viewimage;pdc=1112301761839?finnkode=5283836&reference=528/383/6_358148596.jpg&adheading=BMW+3-serie+1.6i+Personbil+1991%2C+275310+km.%2C+kr.+60.000%2C- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Riefarn Skrevet Mars 31, 2005 Share Skrevet Mars 31, 2005 hadde samme tanke som deg, har en litt annen fanger, der den delen du har tenkt å skjære ut fungerer som et stort deksel hos meg, bare å ta ut... MEN.... veit ikke åssen dette blir seende ut... uansett endte jeg opp med å bestille ny fanger så jeg slipper å fucke til orginal fangeren min... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schnellfahren Skrevet Mars 31, 2005 Share Skrevet Mars 31, 2005 Pass på så det ikke blir for "Jalla".... Hadde nok revurdert selvinnsatt netting i grillen... men det er klart, har ikke sett det før, men da må du legge skikkelig arbeid i det for å få det pent tror jeg... Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vanos Skrevet April 1, 2005 Share Skrevet April 1, 2005 Gjorde det på gamle bilen min, vart ganske bra, men det var en del arbeid! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil 323i E36 Skrevet April 3, 2005 Share Skrevet April 3, 2005 Det første du kan gjøre med bilen er å ta av M3 merket på bakluka Og hvorfor skriver du at du har en 318 når det er en 316 som er på bildene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leonard Skrevet April 3, 2005 Share Skrevet April 3, 2005 Noe jeg ikke skjønner i det heletatt er hvorfor folk setter på disse M3 merkene på bilen. Man kan jo se på en mils avstand at det ikke er en M3. Hvis jeg har hatt en M3 så hadde jeg selv da plukket av det M3 merket. Det sier jo ingenting om man har det på. Personer som ikke kan noe om BMW aner ikke hva M3 er, så for deres del er det ubetydelig. Og de som kan noe om BMW de vil nok sikkert merke at det er en M3 før de ser merket, så da er det også uvesentlig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leonard Skrevet April 3, 2005 Share Skrevet April 3, 2005 Og hvorfor skriver du at du har en 318 når det er en 316 som er på bildene? Bilen min er som den på linken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schnellfahren Skrevet April 3, 2005 Share Skrevet April 3, 2005 Gjorde det på gamle bilen min, vart ganske bra, men det var en del arbeid! Bilde? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
banjo Skrevet April 7, 2005 Forfatter Share Skrevet April 7, 2005 Noe jeg ikke skjønner i det heletatt er hvorfor folk setter på disse M3 merkene på bilen. Man kan jo se på en mils avstand at det ikke er en M3.Hvis jeg har hatt en M3 så hadde jeg selv da plukket av det M3 merket. Det sier jo ingenting om man har det på. Personer som ikke kan noe om BMW aner ikke hva M3 er, så for deres del er det ubetydelig. Og de som kan noe om BMW de vil nok sikkert merke at det er en M3 før de ser merket, så da er det også uvesentlig. Heilt enig med Leonard! Har ikkje M3 merke på bilen min og kjem heller aldri til å sette det på. M3 styling er derimot veldig stilig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sperre Skrevet April 7, 2005 Share Skrevet April 7, 2005 Det du burde gjøre er å lakkere, sideskjørtene, frontfangeren og bakfangeren i bilens farge, det er rett og slett nødvendig synes jeg Siden den er senket så trenger du ikke gjøre noe der. Å få av m3 merket ! m-tech frontfangeren er finest synes jeg, koster rundt fire tusen tror jeg ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå