ORF Skrevet April 1, 2005 Share Skrevet April 1, 2005 Skal kjøpe nye felger og dekk til min E-36. Nå ruller den på orginaldimensjon (205 og 15'', usikker på profil). Tenkte at 17'' må være passe. Noen forlsag til felg som tar seg bra ut pådenne bilen?? (vet jo at smaken er som baken....) Dekk dimensjon?? ORF Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet April 1, 2005 Share Skrevet April 1, 2005 jeg skal selge disse. de er 99% strøkne. 1 stensprut er alt som er og den må du nesten bruke lupe for og se. bilen min er forøvrig senket 40 rundt om og d er 17" med 225 dekk tror jeg. dekkene er helt greie og varer en sesong til. 5000 spenn+frakt. de er av typen rondell og jeg selger pga 19"hjul. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet April 1, 2005 Share Skrevet April 1, 2005 Tenkte at 17'' må være passe. Noen forlsag til felg som tar seg bra ut pådenne bilen?? (vet jo at smaken er som baken....) Schnitzer-look, mye fra bbs er fint. Dekk dimensjon?? 215/45/17. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ORF Skrevet April 1, 2005 Forfatter Share Skrevet April 1, 2005 Pene felger det Kjell Rune. Kan være int. Hvilket merke er det på dekkene? Hvor bor du i tilfelle, tenker på frakt. Bor selv i Stavanger. ORF Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå