Gå til innhold

Kræsja BMWn for et par dagen siden:(


 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 43
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Heldigvis kjørte jeg alene, og når bilen om sider stoppet etter å ha klatret oppover en 3 meter høy bergvegg, knekt en lyktestolpe, hoppet ned igjen på veien på taket, og nedover ei bratt skråning og omsider stoppa på sida 2 meter unna elva, kjørte jeg ned vinduet å gikk ut. Da jeg kom meg opp på veien, så jeg at angeleyes stod på, så løp jeg ned sjokkskadd å jævlig å slo av lysa :) Når jeg kom opp på veien for andre gang kom det noen folk som hadde sett hva som skjedde som kjørte meg på legevakta, noen minutter etterpå kom sjukebilen, jeg endte opp på sjukehus ei natt på intensiven, røntgenbilda viste at rygg/nakke var helt topp, og jeg har en mulig hjernerystelse. Ble utskrevet dagen etter:D Noen skrammer her og der fikk jeg da, ingen varige men.

BTW, var det bare jeg som ble skadd:D Ingen andre kom til skade...

Vi får se hva som skjer videre, finner jeg meg en E34 skal jeg ha vraket som delebil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det beste var at du fikk reddet deg selv!

Da jeg kom meg opp på veien, så jeg at angeleyes stod på, så løp jeg ned sjokkskadd å jævlig å slo av lysa :)

Hjernen jobber gjerne litt "overtid" etter slike hendelser og egentlig er vel det bra! De som ikke blir sinnsykt redde og sover litt dårlig etter noe slikt, er det etter min mening noe vesentlig galt med!

Lykke til i jakten på ny bil!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Offda... såg ikke mye bra ut nei :(

Endeli bra at du kom deg hel ut av det, for du har hatt flaks!!!

Skal ikke gå an å komme seg helskinna ut av noe sånnt, så¨du skal takke og prise deg lykkelig for at det gikk så bra!! Synd med bilen da...

Det er mange biler som ruller på veiene, så du finner deg sikkert en ny bestekompis om ikke så altfor lenge :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

WOW :shock:

Røyk på en schmell der gitt! bra det det gikk så bra som det gjorde da!

Synd med bilen da... men godt å høre at ny er på vei, he he :)

Kjøre litt roligere da eller?

Ja, det blir endel roligere når jeg har funnet en ny bil...

Men det skal være sagt at jeg hengte på bilen som lå foran, Nissan 200SX Turbo :D Blir nok "lapplaus" ei stund, så jeg har god tid til å mekke på den neste :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...