Divine Skrevet April 6, 2005 Share Skrevet April 6, 2005 Er med jeg !!! Artig og sett de andre her inne i forumet også , selv om jeg ikke kjenner noen ! Jeg kjenner jo alt interessen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hylland Skrevet April 7, 2005 Share Skrevet April 7, 2005 Høres kjempebra ut. Jeg og 2 venner kommer i hver våres biler ihvertfall.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leonard Skrevet April 7, 2005 Share Skrevet April 7, 2005 Pokker heller, er det ingen som skal ha noe treff litt nordover. Det er så kjipt, alt blir holdt på sørlandet. Jeg skulle gjerne ha vært med, men å kjøre fra Bodø til ..eehh.. vel, langt sør, det vet jeg ikke om jeg gidder. Er det ingen som kommer til ACR i sommer. Det blir til å ta helt av. Håper været blir bedre enn i fjord. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth BMW Skrevet April 7, 2005 Share Skrevet April 7, 2005 Jeg vil på treff jeg å snufs... Men jeg holder til i Tønsberg/Horten, er det ingenting i nærheten?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sveinar Skrevet April 7, 2005 Share Skrevet April 7, 2005 bra det skjer noe bra på vestlandet og! hvor langt er det fra bergen tro? 3 timer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet April 7, 2005 Share Skrevet April 7, 2005 Pokker heller, er det ingen som skal ha noe treff litt nordover. Det er så kjipt, alt blir holdt på sørlandet. Jeg skulle gjerne ha vært med, men å kjøre fra Bodø til ..eehh.. vel, langt sør, det vet jeg ikke om jeg gidder.Er det ingen som kommer til ACR i sommer. Det blir til å ta helt av. Håper været blir bedre enn i fjord. Har tenkt på å dra til ACR, men var de pengene da. Sparer til å få bilen ferdig....den blir uansett ikke ferdig til treffet. Kommer en mnd for tidlig.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Riefarn Skrevet April 7, 2005 Share Skrevet April 7, 2005 høres moro ut da er snakk om over 60mil for min del, men er kanskje verdt det... får se hvordan det blir med skolegang (som starter 4.juli og varer 3 år ) hadde ihvertfall vært kult med et skikkelig treff med overnattingsmulighet og grillkos... Bra noen tar initiativ \:D/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå