Geir Anders Skrevet April 2, 2005 Skrevet April 2, 2005 Ønsker å BYTTE mine sota baklykter mot de røde/hvite ("M3") lyktene. Eventuelt klarglass røde/hvite. Meget god stand, ingen kondens eller steinsprut. geirahl@hotmail.com 97199866
Mirakulix Skrevet April 3, 2005 Skrevet April 3, 2005 Jeg kan forsåvidt bytte mine imot dine. Har hvite oppe og røde nede.. Kan ta bilde i morgen. Den ene kontakten er vistnok litt fuskete, derfor har jeg satt en skrue igjennom, så polen holder seg på plass. vises ikke, og funker 100%.
Geir Anders Skrevet April 3, 2005 Forfatter Skrevet April 3, 2005 Disse er til Coupe. Mirakulix, ta gjerne et bilde. Hadde vaert kjekt om du tok bilde av denne skrue plasseringen din. Er ikke saa lysten paa bytte strokne lykter mot noe halveis greier.
Geir Anders Skrevet April 4, 2005 Forfatter Skrevet April 4, 2005 Noen andre som vil bytte, eventuelt kjøpe (gi bud) ?
Tommy Skrevet April 4, 2005 Skrevet April 4, 2005 Jeg har nettopp sotet blink/ryggelys på mine røde/hvite lykter
Schnellfahren Skrevet April 4, 2005 Skrevet April 4, 2005 Noen andre som vil bytte, eventuelt kjøpe (gi bud) ? Tror jeg har sendt deg en mail... Er vel prisen jeg lurer på da.....
Geir Anders Skrevet April 5, 2005 Forfatter Skrevet April 5, 2005 Noen med Coupe da faktisk.. som er lysten på sota lykter?
Joakimm Skrevet April 13, 2005 Skrevet April 13, 2005 Noen med Coupe da faktisk.. som er lysten på sota lykter? Har sendt deg 2 pm...
Geir Anders Skrevet April 14, 2005 Forfatter Skrevet April 14, 2005 Har bare fått 1.. Og den svarte jeg på, men de selges ikke, kun bytte!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå