BMW_JP Skrevet April 3, 2005 Share Skrevet April 3, 2005 Hvordan i huleste skal man bytte blinklysa foran da? Jeg åpnet panseret og kikka... Var umulig å komme til jo. Var et deksel over selve blinklyset. Må man ta ut hovedlysene eller for å komme til? Skal det være så vanskelig å bytte blinkere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M6 Bjørn Skrevet April 3, 2005 Share Skrevet April 3, 2005 Nei det er lett,se i instruksjonsboken din du. Tror du må stikke et skrujern opp i mellom blinklyset og karrosseriet for å trigge en utløser så er det bare og vippe lykten ut... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet April 3, 2005 Share Skrevet April 3, 2005 Kan være litt plundrete, men selv jeg fikk det til på 5 minutter. For å få blinklysa til å slippe må du dytte på en plastdings baki der, bruk en skrutrekker eller noe hvis du har feite fingre. Så drar du bare hele greia ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW_JP Skrevet April 3, 2005 Forfatter Share Skrevet April 3, 2005 Aha ok, jeg ska prøve Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå