Gå til innhold

Bilen tok fyr

Ettertenning
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 75
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Må innrømme at eg blei litt snufsette ja, men ikkje si det til noen aguilera!

Her synes jeg det er helt på sin plass med en stooor klem.gif!

Tror det skal veldig mye til før du får problemer med forsikringsoppgjøret. Det er tross alt ikke helt uvanlig at biler brenner. Når det gjelder hva du får igjen, så kan det være en god idè å ta en prat med takstmannen. Skadetakst er en svært lite eksakt vitenskap og ikke helt umulig å påvirke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må innrømme at eg blei litt snufsette ja, men ikkje si det til noen aguilera!

Her synes jeg det er helt på sin plass med en stooor klem.gif!

Tror det skal veldig mye til før du får problemer med forsikringsoppgjøret. Det er tross alt ikke helt uvanlig at biler brenner. Når det gjelder hva du får igjen, så kan det være en god idè å ta en prat med takstmannen. Skadetakst er en svært lite eksakt vitenskap og ikke helt umulig å påvirke!

men noe som ikkje kommer fram av vraket og er en viktig faktor er at det var komplett service hefte og en 110% prosent strøken bil! håper di tar hennsyn til det!

takker for kosen anne! må si det er godt og få litt støtte fra dere som veit kossen det er og vere glad i en bil!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men noe som ikkje kommer fram av vraket og er en viktig faktor er at det var komplett service hefte og en 110% prosent strøken bil! håper di tar hennsyn til det!

Nei, det synes jo ikke lenger, så det er nettopp derfor du selv må ta tak i saken og fremme ditt syn så tidlig som mulig i prosessen! Nå skal du forresten huske på at takstmenn som regel har sett det meste før og det er utrolig hva de kan "lese" ut av noe som for andre fremstår som en "fillehaug".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Fryktelig synd det som skjedde med bilen din!

Forsikringa kan fort bli litt vrange, de bruker listepriser, som ejg synes ligger veldig lavt i forhold til markedsprisene. En kmaerat ble frastjålet sin 325 e36 1991modell for ett år siden.

Bilen ble funnet med mye skader, så forsikringa ville ta bilen selv og gi kameraten min penger. De ville bare gi 75-80 000. Dette var en bil med full m3styling, skinn interiør, klima osv. Så lurte han på hvor han kunne få kjøpt en lik bil til den prisen, så fikk han til slutt blitt enige med de om at de skulle fikse bilen isteden, var vel skader for 70 000 eller noe rundt der de fikset på den.

Og så klarer du vel å få presset ut 10 000 ekstra på ekstrautstyr, felger stereo osv. mener å huske at sånn standard maxgrense på det ligger på 10 000kr

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Inn i det svarteste svarte! Det der har brennt bra :shock::shock:

Medfølelse på MAX nivå herfra :cry: shit ass!

Har ikke hatt brannslokkingsapparat i bilen til i dag. Skal sette det inn etterpå gitt :!:

ja det kan vere greit og ha men i dette tilfellet hadde det ikkje hjelpt alt gikk så fort!

p.s er det bonus tap under brann?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å fytte HÆLV&%¤, syke! :shock: Nå føler eg jammen med deg! Stakkars mann..Dette må være det værste man kan oppleve med godbilen sin..ojojoj..Bilen var jo skambrent! Godt det gikk bra med dere inni! huff huff huff..sørgelige greier..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, nei og atter nei :(

Kondolerer på det sterkeste!

Kjenner 2 stk som har fått brent opp bilene sine det siste halvåret, pga av feil i det elektriske, Ikke bra

Enda en god grunn til å ha brannslokningapparat i bilen, skal å kjøpe det i morra! Det kan redde så utrolig mye på få sekunder.

Huff å huff :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var ikke noe fint syn nei.. Men bra det gikk bra med deg da, det er jo tross alt det viktigste. Håper det går bra med forsikringen, at du får det du har krav på. Så blir jo jobben å finne en like strøken bil da... om du finner det... :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...