Tommy Skrevet April 4, 2005 Share Skrevet April 4, 2005 Så ikke bra ut nei, men hva har sjedd med panseret? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WilliamsF1 Skrevet April 4, 2005 Share Skrevet April 4, 2005 Bilen min brant opp i dag!!! fi##e altså overtent og garantert kondømt, tok faen meg 15 min før brannvesen og politi komm!! off off men det gikk bra med meg og passasjerene! kondolerer så mye.... Jeg er ikke en religiøs mann, men skal be for at du får et godt forsikringsoppgjør.. dette kan ende i noe positivt see good in bad Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ettertenning Skrevet April 4, 2005 Forfatter Share Skrevet April 4, 2005 Så ikke bra ut nei, men hva har sjedd med panseret? brann vesenet brekte det opp under sløkking! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode H. Skrevet April 4, 2005 Share Skrevet April 4, 2005 Trist syn! Det er ikke akkurat slike ting vi vil oppleve når bilen er klar for vår og sommersesongen. Får håpe oppgjøret går greit og at du kjøper deg en minst like fin BMW igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
1985-e30 Skrevet April 4, 2005 Share Skrevet April 4, 2005 jeg trodde ikke det var så galt... bilen er jo borte... ja du må bare få ut forsikringa og kjøpe en ny Bmw, ha en liten slukker under setet!... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet April 4, 2005 Share Skrevet April 4, 2005 Trodde dette var en forsinka aprilspøk, og når jeg ser bildene hadde jeg håpa det skulle være det Rett og slett for jævlig! Føler med deg. Håper det går bra med forsikringen og jakten på ny bil. Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blade Skrevet April 4, 2005 Share Skrevet April 4, 2005 Daaaaamn!! Føler med deg, føler med deg... Utrolig synd... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet April 4, 2005 Share Skrevet April 4, 2005 Veldig trist.. men du får se den lyse siden av det - du hadde den jo for salg, nå slipper du å selge.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmerdude Skrevet April 4, 2005 Share Skrevet April 4, 2005 konklusjonen min er gå over alle bensin slanger og lignende, kontroller om di er morkne osv, skal love dere at dette er noe dere ikkje vil oppleve Bra ide! Så at en slange på den forrige bilen min var morken i flere år uten at jeg gadd gjøre noe med det. En dag jeg mekket litt og skulle starte motoren spruta det bensin lang vei. Lønner seg å bytte morkne slanger ja. Var det 95 modell du hadde? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haldor Skrevet April 4, 2005 Share Skrevet April 4, 2005 Kondolerer! Håper forsikringen ordner opp slik at du kommet "tilbake igjen". Brannslukker har jeg foran v/ førersetet (kom med M-pakken) men det er vel kanskje en ide å få den sjekka for trykk o.l. Kabelsjekk utføres imorgen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ettertenning Skrevet April 4, 2005 Forfatter Share Skrevet April 4, 2005 idag har eg vert så deppresiv og lei meg at dere vil ikkje tro det har nesten tatt til tårene flere ganger, det er så trist, greit nok at eg ville selle bilen men en forutsettning for salget mitt var at neste eiger skulle ta vare på bilen. dette var det siste eg ønsket meg, har slukket sorgen med hansa og det hjalp litt, men off er ikkje lett det her! har vert og sett på vraket 3 ganger såg framm til banekjøring og diverse! kanskje er jeg patetisk men eg hadde følelser for denne bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet April 4, 2005 Share Skrevet April 4, 2005 synest faktisk ganske synd på deg jeg ass. kjenner til følelsen ja. er ikke kjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anne Skrevet April 4, 2005 Share Skrevet April 4, 2005 Jeg gråter ikke ofte, men da jeg skrev under salgsmeldingen på vraket av min røde Coupè gjorde jeg det! Jeg gråt også da jeg var og så på vraket og blir fremdeles veldig trist når jeg ser bildene . Du har m.a.o. min dypeste medfølelse! En liten trøst kan kanskje være at den er helt ødelagt. Det hadde vært mye verre hvis den hadde fått akkurat så store skader at den kunne repareres. Uten å skryte, kan jeg vel si at jeg har snakket ganske mange millioner ut av både norske og utenlandske forsikringsselskaper, så får du problemer med forsikringsoppgjøret, er du hjertelig velkommen til å ta kontakt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet April 4, 2005 Share Skrevet April 4, 2005 oioioioi dette her var kjedelige saker, kondolerer. dette var virkelig kjlpt, så fin som den var, og du beholdt den så bra med alle servicer osv. bra at det gikk bra med deg, det er jo det viktigste, har opplevd noe lignende engang jeg også, kupeen ble fylt opp av røyk som kom ut bakfra cdspillern, ble sjokkert, stoppa midt i veien og slo av tenninga. får håpe du får ordna opp ordentlig med forsikring osv, og at du får deg en ny bimmer igjen, det med følelser må jeg si enig med, har hatt følelser for bimmern som jeg solgte for snart 3mnd siden, men som sagt det viktigste var at det gikk bra med deg. Kanksje litt overdrevet men, ETT MINUTTS STILLHET FOR BIMMERN. Kondolerer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet April 5, 2005 Share Skrevet April 5, 2005 kanskje er jeg patetisk men eg hadde følelser for denne bilen Skal si deg en ting jeg, det har hendt opptil flere ganger at jeg har hatt mareritt om at bilen min ble endten ødelagt, eller at noen har plassert en bombe under den og den går i lufta framfor trynet på meg, og da har jeg våknet mens jeg ligger og griner.... DET er vel kanskje patetisk, men det er sånn det er å ver VIRKELIG ver gla i bilen sin, så jeg forstår deg godt!! Derfor jeg blir litt sånn småhissig når dere her inne av og til foreslår å bytte bil til en med sprekere motor osv, for det kommer IKKE til å bli aktuellt.. Synes utrolig synd på deg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå