Eirik Skrevet April 4, 2005 Share Skrevet April 4, 2005 Har en girkasse som begynner å bli sliten... Merker det spesiellt på 3-4 girene, hvor jeg hører en rar lyd (akkurat som om det er hull i eksosannlegget) fra girkassen. Med en gang jeg setter inn 5 giret, forsvinner alle ulyder...! Tenkte at jeg skulle skifte hele girkassen, noen som har peiling på hvor en kan anskaffe seg en billig OVERHALT en? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet April 4, 2005 Share Skrevet April 4, 2005 ser du har en 318 men vilken type?? gs\os har jo ett stort utvalg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fubar Skrevet April 4, 2005 Share Skrevet April 4, 2005 Det er en E36, 1991 modell. Sedan. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik Skrevet April 4, 2005 Forfatter Share Skrevet April 4, 2005 Takk Fubar. Måtte ditt behjelpelige vesen komme til gode i himmelen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik Skrevet April 4, 2005 Forfatter Share Skrevet April 4, 2005 OS skulle ha 4300,- for en kasse som er gått 146' (ikke overhalt, men 3 måneders garanti) Finnes det ikke rimeligere?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet April 4, 2005 Share Skrevet April 4, 2005 syns ikke det var så ille jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet April 4, 2005 Share Skrevet April 4, 2005 skal du ha billigere enn det, så må du ta deg en tur til sverige. men tror ikke du sparer så veldig mye på det. 4300,- er vel ikke så ille. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth BMW Skrevet April 4, 2005 Share Skrevet April 4, 2005 Her kan du finne girkasser http://www.bruktbildeler.com/ Jeg så en til 3800.- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik Skrevet April 4, 2005 Forfatter Share Skrevet April 4, 2005 Er vel egentlig ikke så ille med 4300,- nei... Hørtes bare så mye ut når det er 2/3 av hva jeg får fra lånekassen hver måned... Hehe, skifet nettopp girolje... og det så ikke bra ut... Fargen på oljen som ble tappet av var en blanding av spygrønn og diarrègulbrun Ble litt bedre, men er fortsatt en del lyd. Er det noen fare med å kjøre til kassen ryker? Pengekassen er meget tom for tiden... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmerdude Skrevet April 5, 2005 Share Skrevet April 5, 2005 Er vel egentlig ikke så ille med 4300,- nei... Hørtes bare så mye ut når det er 2/3 av hva jeg får fra lånekassen hver måned... Hehe, skifet nettopp girolje... og det så ikke bra ut... Fargen på oljen som ble tappet av var en blanding av spygrønn og diarrègulbrun Ble litt bedre, men er fortsatt en del lyd. Er det noen fare med å kjøre til kassen ryker? Pengekassen er meget tom for tiden... Skal mye til før den ryker helt tror jeg. Men litt skummelt hvis det skjer midt i ett kryss eller noe! Kan risikere å få en bil i full fart inn i siden din når du stopper. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gaute Skrevet April 5, 2005 Share Skrevet April 5, 2005 Kjenner en som har hatt en kasse til salgs for rett rundt 1000-lappen. Kan jo høre med ham om den fremdeles er til salgs hvis du vil. Send meg evt. en PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå