Gå til innhold

Girkasse synger på siste verset


Eirik
 Share

Anbefalte innlegg

Har en girkasse som begynner å bli sliten... Merker det spesiellt på 3-4 girene, hvor jeg hører en rar lyd (akkurat som om det er hull i eksosannlegget) fra girkassen. Med en gang jeg setter inn 5 giret, forsvinner alle ulyder...!

Tenkte at jeg skulle skifte hele girkassen, noen som har peiling på hvor en kan anskaffe seg en billig OVERHALT en? :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel egentlig ikke så ille med 4300,- nei... Hørtes bare så mye ut når det er 2/3 av hva jeg får fra lånekassen hver måned... :?

Hehe, skifet nettopp girolje... og det så ikke bra ut... Fargen på oljen som ble tappet av var en blanding av spygrønn og diarrègulbrun :shock:

Ble litt bedre, men er fortsatt en del lyd.

Er det noen fare med å kjøre til kassen ryker? Pengekassen er meget tom for tiden...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel egentlig ikke så ille med 4300,- nei... Hørtes bare så mye ut når det er 2/3 av hva jeg får fra lånekassen hver måned... :?

Hehe, skifet nettopp girolje... og det så ikke bra ut... Fargen på oljen som ble tappet av var en blanding av spygrønn og diarrègulbrun :shock:

Ble litt bedre, men er fortsatt en del lyd.

Er det noen fare med å kjøre til kassen ryker? Pengekassen er meget tom for tiden...

Skal mye til før den ryker helt tror jeg. Men litt skummelt hvis det skjer midt i ett kryss eller noe! Kan risikere å få en bil i full fart inn i siden din når du stopper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...