Raven Skrevet April 6, 2005 Share Skrevet April 6, 2005 Og de som har gjort det, har selvsagt bare stukket av?er så forbanna typisk . Åjada, såklart....forbanna folk asså... Blir så skuffet når jeg kommer sliten fra jobb og skal sette meg i bilen, og det første jeg ser er enda en knust lykt eller en ny bulk Og dette har blitt gjort av personalet der jeg jobber... fatter ikke hva som sviver i hodet på dem jeg!!! selv om det er litt off topic måtte jeg bare kommentere likevel.. kjenner meg så sinnsykt igjen i det du forteller der, er det ikke personalet på senteret der jeg jobber er det en eller annen pensjonist som er så stive i nakken at de ikke kan snu seg når de rygger... bilen min ser ikke ut lenger... sukk med dette til følge parkerer jeg herved laaaangt bort på p-plassen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet April 6, 2005 Forfatter Share Skrevet April 6, 2005 ///M:Skal du kjøpe poleringsmaskin, bør du etter min erfaring styre unna billigste/svakeste maskinene. De har rett og slett ikke motorkraft nok til å dra rundt (kommer litt an på hva slags pol.middel/voks du bruker). Min mening er at det er god investering å legge i litt mer for en skikkelig eksentersliper med trinnløs hastighet (Jernia har tilbud på Bosch til kr 800). ødelegger ikke man lakken på bilen med for store hastigheter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P. Felgen Skrevet April 6, 2005 Share Skrevet April 6, 2005 Med fare for å banne i kjerka; Biltema sine produkter har faktisk vunnet flere tester, både i Drive og auto motor og sport, mener jeg å huske. Har selv brukt både autoglym, turtle wax og biltema sin wax polish (tror jeg det het). Biltema saken var kanskje litt tyngre å jobbe med, men resultatet synes jeg egentlig ble like bra. Biltema sin polering er også forbausende billig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet April 6, 2005 Share Skrevet April 6, 2005 Med fare for å banne i kjerka; Biltema sine produkter har faktisk vunnet flere tester, både i Drive og auto motor og sport, mener jeg å huske. Har selv brukt både autoglym, turtle wax og biltema sin wax polish (tror jeg det het). Biltema saken var kanskje litt tyngre å jobbe med, men resultatet synes jeg egentlig ble like bra. Biltema sin polering er også forbausende billig. stemmer det! de har også hevdet seg i tester Bilsport har gjort. har ikke prøvd det selv enda da. får jo gratis polish gjennom jobben (turtle og autoglym bl.a) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet April 6, 2005 Forfatter Share Skrevet April 6, 2005 Der sparer jeg cash, kjøper fra feiltema likevel, var hos torshov bilrekvisita, idioten prakka på meg produkter for 1200kr, mente bruk den først så den så den osv, jeg kjøpte ikke likevel, brukte gamletrikset, DA KOMMER JEG TILBAKE OG KJØPER DETTE. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maverick Skrevet April 7, 2005 Share Skrevet April 7, 2005 ///M:Skal du kjøpe poleringsmaskin, bør du etter min erfaring styre unna billigste/svakeste maskinene. De har rett og slett ikke motorkraft nok til å dra rundt (kommer litt an på hva slags pol.middel/voks du bruker). Min mening er at det er god investering å legge i litt mer for en skikkelig eksentersliper med trinnløs hastighet (Jernia har tilbud på Bosch til kr 800). ødelegger ikke man lakken på bilen med for store hastigheter. Jo, det kan vel stemme, men motoren må allikevel være kraftig nok til å dra rundt uansett hastighet. Det er problemet med disse billige maskinene i "sopp"-format. Litt trykk og friksjon fra voksen så slurer de. Tror proffe maskiner ligger på ca 600 - 4000 rpm. NAF har til salgs en slik "sopp"-maskin med 3000 rpm uten belasting (altså 0 rpm med belastning... neida, jeg vet ikke hvordan den maskinen er). Skulle tro de ikke selger noe som skulle skade bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå