peder20 Skrevet April 5, 2005 Share Skrevet April 5, 2005 noen som har peiling på hva jeg skal gjøre får å bytte ut det analoge a/c panelet med et digitalt panel? hva skal til? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ulven Skrevet Mai 10, 2005 Share Skrevet Mai 10, 2005 Har vurdert dette selv, men tror det blir dyrt... skulle likt å vist hvor mye som måtte til for å gjøre dette mvh Freddy Ulvseth 2001 320d Touring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johjoa Skrevet Mai 10, 2005 Share Skrevet Mai 10, 2005 noen som vet hva det vill ha kommet til og kostet og fått a/c i bilen i det hele tatt... jeg har ikke a/c i min 320 coupe (92) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil 323i E36 Skrevet Mai 10, 2005 Share Skrevet Mai 10, 2005 noen som har peiling på hva jeg skal gjøre får å bytte ut det analoge a/c panelet med et digitalt panel? hva skal til? www.schmiedmann.com (Danmark) har ombyggingssett fra analog til digital. Koster litt over 3000 for delene + arbeid. Usikker på om dette er en oppgave man lett kan gjøre selv. Send en mail. noen som vet hva det vill ha kommet til og kostet og fått a/c i bilen i det hele tatt... jeg har ikke a/c i min 320 coupe (92) www.schmiedmann.com (Danmark) har også slike. Dette koster litt over 8000 for delene +arbeidspenger. PS!! Prisene er for brukte deler! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå