peder20 Skrevet April 5, 2005 Skrevet April 5, 2005 noen som har peiling på hva jeg skal gjøre får å bytte ut det analoge a/c panelet med et digitalt panel? hva skal til?
ulven Skrevet Mai 10, 2005 Skrevet Mai 10, 2005 Har vurdert dette selv, men tror det blir dyrt... skulle likt å vist hvor mye som måtte til for å gjøre dette mvh Freddy Ulvseth 2001 320d Touring
johjoa Skrevet Mai 10, 2005 Skrevet Mai 10, 2005 noen som vet hva det vill ha kommet til og kostet og fått a/c i bilen i det hele tatt... jeg har ikke a/c i min 320 coupe (92)
Kjetil 323i E36 Skrevet Mai 10, 2005 Skrevet Mai 10, 2005 noen som har peiling på hva jeg skal gjøre får å bytte ut det analoge a/c panelet med et digitalt panel? hva skal til? www.schmiedmann.com (Danmark) har ombyggingssett fra analog til digital. Koster litt over 3000 for delene + arbeid. Usikker på om dette er en oppgave man lett kan gjøre selv. Send en mail. noen som vet hva det vill ha kommet til og kostet og fått a/c i bilen i det hele tatt... jeg har ikke a/c i min 320 coupe (92) www.schmiedmann.com (Danmark) har også slike. Dette koster litt over 8000 for delene +arbeidspenger. PS!! Prisene er for brukte deler!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå