Sperre Skrevet April 5, 2005 Share Skrevet April 5, 2005 Noen som har bilde av de nye Hella angeleyes'en til Bmw e36 ? Skal muligins kjøpe disse selv om de koster en god del en in-pro lyktene! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet April 5, 2005 Share Skrevet April 5, 2005 Her er Gaute sin med Hella: No offence Gaute og dere andre som måtte ha Hella sine lykter, men ringene er altfor små for min smak. Jeg hadde kjøpt Inpro sine... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet April 5, 2005 Share Skrevet April 5, 2005 synest hella sine er penest jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sperre Skrevet April 5, 2005 Forfatter Share Skrevet April 5, 2005 Hella er klart penest, kanke kjøpe etterlikninger vettu, må ha det ordentlig har bestilt Hella angel-eyes til bilen nå, blir bra å få nye øyne på bilen ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Anders Skrevet April 5, 2005 Share Skrevet April 5, 2005 Hella lyktene på den gamle bilen min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet April 5, 2005 Share Skrevet April 5, 2005 Hella er klart penest, kanke kjøpe etterlikninger vettu, må ha det ordentlig Hvorfor er Hella ordentlig? Den viker jo som bare juling fra originalringene. Inpro og de andre ser jo nesten like ut som 5-seriens ringer. Det er de som er pene. Store og kuttet i toppen.. Hella sine ser ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P.I.B Skrevet April 5, 2005 Share Skrevet April 5, 2005 "litt" enig med Gunnar her ja... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kilronan Skrevet April 5, 2005 Share Skrevet April 5, 2005 Hella er klart penest, kanke kjøpe etterlikninger vettu, må ha det ordentlig Hvorfor er Hella ordentlig? Den viker jo som bare juling fra originalringene. Inpro og de andre ser jo nesten like ut som 5-seriens ringer. Det er de som er pene. Store og kuttet i toppen.. Hella sine ser ut. Jeg synes heller ikke at Hella sine lykter ser særlig bra ut. Ikke bare er ringene pittesmå og opp/ned, men lyset fra ringene går jo til alle kanter inne i chrome reflektorene slik at ringene nesten drukner inni der. Men det spørs jo hva man vil prøve å etterligne; original look eller styling look. Mine ser i hvertfall slik ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW_JP Skrevet April 5, 2005 Share Skrevet April 5, 2005 Sleng opp et bilde av Inpro lyktene da vel, så ser man jo hva som er finest. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet April 5, 2005 Share Skrevet April 5, 2005 Sleng opp et bilde av Inpro lyktene da vel, så ser man jo hva som er finest. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johjoa Skrevet April 5, 2005 Share Skrevet April 5, 2005 Noen som har bilder av Inpro lyktene i dagslys? er det noe som har kjøpt dem? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet April 5, 2005 Share Skrevet April 5, 2005 Dette er vel inpro sine... reklame men men... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pmkweb Skrevet April 5, 2005 Share Skrevet April 5, 2005 In-Pro lykter på bimmeren min, bilder tatt i dagslys. Etter min mening skal det være sort rundt lyktene slik at runningene kommer bedre frem, det er sånn bimmeren skiller seg ut fra mengden av crome-befengte-hyper-moderne-jalla-lykter neida! liker det best sånn jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW_JP Skrevet April 5, 2005 Share Skrevet April 5, 2005 Ta bilde i mørket, skumring da? Så bra ut dette forresten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iSmannen Skrevet April 5, 2005 Share Skrevet April 5, 2005 Hva har skjedd med blinklysene dine? Noen grunn til at de har fått sørgerand? Såg ikke bra ut, nei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå