Siv Skrevet April 6, 2005 Forfatter Share Skrevet April 6, 2005 Altså bor på fannrem Når du kommer ned hemneveien, så kjører du over ei bro, og møter på shell stasjonen. Da fortsetter du rett frem i rundkjøringa og tar første avkjørsla til høyre som ikke er inn til en enebolig (gamle meieriet). Nøsen er på baksiden av det bygget Håper dette kan hjelpe litt Er veldig dårlig til å forklare Syns du var flink til å forklare! tror jeg skjønner hvor det ligger nå faktisk! Har jo kjørt der mange ganger! Tusen takk for hjelpa! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raven Skrevet April 6, 2005 Share Skrevet April 6, 2005 enig i det ja Aguilera. var rimelig høyt oppe fra sofaen i går da jeg så det begynnte og snø ja.. men men heldigvis ser det ut til at det går over ganske kjapt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw_fannrem Skrevet April 6, 2005 Share Skrevet April 6, 2005 bare hyggelig å være til hjelp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet April 6, 2005 Share Skrevet April 6, 2005 ikke noe snø på disse kanter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John H Skrevet April 6, 2005 Share Skrevet April 6, 2005 Får håpe den jævla snøen holder seg borte, er så lei snø Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode H. Skrevet April 6, 2005 Share Skrevet April 6, 2005 Her på Haugalandet er det så surt vær i dag at snø hadde nesten vært bedre. Var nettopp ute og skar en gren av den 4? meter høye tujaen min som var på vei til å knekke av. Det får være nok med 1 tre som har falt over Mercedesen til naboen det siste året. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet April 6, 2005 Share Skrevet April 6, 2005 hmm... Kyrksæterøra ja.. har hytte like i nærheten der jeg så der er jeg jo ofte!.. Det snødde her også igår kveld, jeg ble så deprimert at jeg satt inne hele kvelden! Men når jeg våkna idag var snøen borte og alt glemt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet April 6, 2005 Share Skrevet April 6, 2005 Snødde her i dag. Våkna til et kvitt teppe ute Vil ha sommer og på med sommerdekka!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siv Skrevet April 6, 2005 Forfatter Share Skrevet April 6, 2005 hmm... Kyrksæterøra ja.. har hytte like i nærheten der jeg så der er jeg jo ofte!.. Det snødde her også igår kveld, jeg ble så deprimert at jeg satt inne hele kvelden! Men når jeg våkna idag var snøen borte og alt glemt Jøss, kanskje vi har omgått hverandre... hvor kommer du ifra da? siden du har hytte her. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schnellfahren Skrevet April 6, 2005 Share Skrevet April 6, 2005 På Lillestrøm regner det en del..... Får møkkete bil da jo... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raven Skrevet April 6, 2005 Share Skrevet April 6, 2005 Ettermiddagsvær rapport fra Trondheim: helt ok vær overskyet men ikke regn (eller snø) sola har vært her og tatt med seg all snøen som falt i natt.. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet April 6, 2005 Share Skrevet April 6, 2005 hmm... Kyrksæterøra ja.. har hytte like i nærheten der jeg så der er jeg jo ofte!.. Det snødde her også igår kveld, jeg ble så deprimert at jeg satt inne hele kvelden! Men når jeg våkna idag var snøen borte og alt glemt Jøss, kanskje vi har omgått hverandre... hvor kommer du ifra da? siden du har hytte her. Jeg kommer fra Molde og bor her, men min mor er nordmøring(Engdal) så jeg har hatt mine turer til Øra og ikke minst skiturer på Kjølen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siv Skrevet April 6, 2005 Forfatter Share Skrevet April 6, 2005 Det eneste kjølen har å by på er jo flotte skiturer! Veien er jo ikke noe å skryte av... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWE34 Skrevet April 6, 2005 Share Skrevet April 6, 2005 hmmm forresten rart at det foreløbig bare er jentene på forumet her som har kommentert snøen. hehe kanskje det er vi som savner sommeren mest?? Har nokk savnet sommeren vell så mye. Men litt morsomt å leke seg en siste tur på glatta før vår/sommeren. Så lenge det ikke blir så mye at det må måkes, bryr jeg meg ikke om snøen som kommer nå. Den er jo borte over natta likevel. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anne Skrevet April 6, 2005 Share Skrevet April 6, 2005 På Lillestrøm regner det en del..... Får møkkete bil da jo... Det regner ikke en del, det "bøtter ned"! (Og gjett hvem som må gå tur med hunden ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå