///M Skrevet April 6, 2005 Share Skrevet April 6, 2005 ohhhh driiitttttttttvæææærrr på gang, har regna hele dagen idag, og bra at jeg ikke har en hund. forresten det var hundetreff like ved der jeg bor, hahahahah, hva pleier dem å gjøre der da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anne Skrevet April 7, 2005 Share Skrevet April 7, 2005 ohhhh driiitttttttttvæææærrr på gang, har regna hele dagen idag, og bra at jeg ikke har en hund. forresten det var hundetreff like ved der jeg bor, hahahahah, hva pleier dem å gjøre der da? Hundetreff og -utstillinger er forbausende like biltreff faktisk . I bunn og grunn handler det om å vise frem hva man har evt. hva man kan prestere sammen med sin beste venn samtidig som man diskuterer felles interesse med andre som er minst like glødende engasjert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siv Skrevet April 7, 2005 Forfatter Share Skrevet April 7, 2005 Ja, nå er d dagen jeg skal over fjellet! Har forhørt meg og d skal ikke være noe snø igjen!! Så hvis noen ser ei som går å halter på fannrem, er d bare meg!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet April 7, 2005 Share Skrevet April 7, 2005 ohhhh driiitttttttttvæææærrr på gang, har regna hele dagen idag, og bra at jeg ikke har en hund. forresten det var hundetreff like ved der jeg bor, hahahahah, hva pleier dem å gjøre der da? Hundetreff og -utstillinger er forbausende like biltreff faktisk . I bunn og grunn handler det om å vise frem hva man har evt. hva man kan prestere sammen med sin beste venn samtidig som man diskuterer felles interesse med andre som er minst like glødende engasjert. Stemmer det Gikk på hundeutstilling med bikkja mi når jeg var liten... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet April 7, 2005 Share Skrevet April 7, 2005 ohhhh driiitttttttttvæææærrr på gang, har regna hele dagen idag, og bra at jeg ikke har en hund. forresten det var hundetreff like ved der jeg bor, hahahahah, hva pleier dem å gjøre der da? Hundetreff og -utstillinger er forbausende like biltreff faktisk . I bunn og grunn handler det om å vise frem hva man har evt. hva man kan prestere sammen med sin beste venn samtidig som man diskuterer felles interesse med andre som er minst like glødende engasjert. finnes det sånn katte treff,heste treff, kyllingtreff. også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode H. Skrevet April 7, 2005 Share Skrevet April 7, 2005 Ja nå snør det tett her på Karmøy! Kan ikke akkurat se at det er så mye seipninger i Falken Azenis dekkene mine så jeg får håpe det ikke legger seg i løpet av natten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siv Skrevet April 8, 2005 Forfatter Share Skrevet April 8, 2005 Nå snør d her igjen... Off.. Blir så frustrert att! hva er d med snøen da!?! Kan den ikke bare bli borte!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet April 8, 2005 Share Skrevet April 8, 2005 ja ja. da var d på med vinterdekka igjend gitt. faen!!!!!!!!!!!!! så utrolig kjipt!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet April 8, 2005 Share Skrevet April 8, 2005 Snøen kan bare våge seg på å komme her igjen, for da blir det månelyst Pisseregner gjør det i massevis... Blir gal snart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå