Siv Skrevet April 6, 2005 Share Skrevet April 6, 2005 Hva syns dere om denne fronten? Syntes den var skikkelig rå! http://www.bmw-power.de/Fahrzeuge/club/E30_325i_Leschke/mario_325_front_1.jpg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet April 6, 2005 Share Skrevet April 6, 2005 jeg personlig liker ikke den stilen i det hele tatt. bad-look panser syntes jeg ikke gjorde seg på den bilen. de felgene syntes jeg heller ikke noe om. vet heller ikke om jeg likte fargen på den. det er godt vi har forskjellig smak her i verden.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cmn Skrevet April 6, 2005 Share Skrevet April 6, 2005 Likte alt utenom fargen, panseret og felgene! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
x25Touring Skrevet April 6, 2005 Share Skrevet April 6, 2005 Likte heller ikke den bilen. liker E30 best som de er, men senket og store felger gjør seg jo. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
1985-e30 Skrevet April 6, 2005 Share Skrevet April 6, 2005 Jeg likte heller ikke helt resultatet.! Før: Etter: jeg vil bare si at jeg likte den best før han modifiserte den så sinnsykt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet April 6, 2005 Share Skrevet April 6, 2005 Ikke helt min smak heller desverre... Psycho farge da Bad looke`n såg litt hemma ut på den synes jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siv Skrevet April 6, 2005 Forfatter Share Skrevet April 6, 2005 Likte fronten jeg, men ikke ræva på den.. Fargen var heller ikke så bra, men jeg liker litt bad-look jeg da! kunne tekt meg å sett den i svart! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet April 6, 2005 Share Skrevet April 6, 2005 Var jo fin FØR mods... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet April 6, 2005 Share Skrevet April 6, 2005 Gromme felger, mangla grøftelys, litt ekkel farge... Ja, jeg kommenterer FØR bildet... Etter var den bare jævlig stygg... Tok vekk feita felgene, satt på noe jallafelger... Sveiste på en grusom badlook... Fortsatt ikke grøftelys... Og golf-skiltgjensveisingen falt i-ikke i smak! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siv Skrevet April 6, 2005 Forfatter Share Skrevet April 6, 2005 Hehe! Ingen som er enig med meg, har vist en snedig smak jeg kanskje... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet April 6, 2005 Share Skrevet April 6, 2005 Vel, smaken er som baken, vet du Siv.... Delt Så du trenger ikke ha "snedig" smak for å like en bil som noen andre syns er stygg. Så han som eier bilen syns sikkert det er tøft. Min smak derimot, HATER sånn innsveising mellom lyktene bak. Det er det desidert styggeste jeg ser. Bilen var rå på "før"-bildene syns jeg, "etter"-bildene derimot var ikke helt i min smak....... Er nok halveis medlem i "Der Originalpolizei" jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaggEn Skrevet April 6, 2005 Share Skrevet April 6, 2005 Likte panseret men ingenting annet med den.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raven Skrevet April 6, 2005 Share Skrevet April 6, 2005 jeg er nå absolutt ikke medlem av noe originalpolitzei men i dette tilfelle må jeg nok desverre si meg enig i at den første versjonen var finest.. minna meg litt om en ascona b men men trøst deg med det Siv at smaken er som baken.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Neonlars Skrevet April 6, 2005 Share Skrevet April 6, 2005 Feta E30, men det var før modifiseringen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siv Skrevet April 6, 2005 Forfatter Share Skrevet April 6, 2005 hehe! Bare fronten jeg likte, men dere har helt rett, smaken er som baken! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå