Gå til innhold

Tøff front..


Siv
 Share

Anbefalte innlegg

jeg personlig liker ikke den stilen i det hele tatt. bad-look panser syntes jeg ikke gjorde seg på den bilen. de felgene syntes jeg heller ikke noe om. vet heller ikke om jeg likte fargen på den.

det er godt vi har forskjellig smak her i verden.. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gromme felger, mangla grøftelys, litt ekkel farge... Ja, jeg kommenterer FØR bildet...

Etter var den bare jævlig stygg... Tok vekk feita felgene, satt på noe jallafelger... Sveiste på en grusom badlook... Fortsatt ikke grøftelys... Og golf-skiltgjensveisingen falt i-ikke i smak!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, smaken er som baken, vet du Siv.... Delt :!: Så du trenger ikke ha "snedig" smak for å like en bil som noen andre syns er stygg. :D:wink:

Så han som eier bilen syns sikkert det er tøft. Min smak derimot, HATER sånn innsveising mellom lyktene bak. Det er det desidert styggeste jeg ser. Bilen var rå på "før"-bildene syns jeg, "etter"-bildene derimot var ikke helt i min smak.......

Er nok halveis medlem i "Der Originalpolizei" jeg :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er nå absolutt ikke medlem av noe originalpolitzei men i dette tilfelle må jeg nok desverre si meg enig i at den første versjonen var finest..

minna meg litt om en ascona b :?

men men trøst deg med det Siv at smaken er som baken.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...