Gå til innhold

Avhengig av dere!


Siv
 Share

Anbefalte innlegg

Det er ikke lenge siden jeg ble medlem her, men jeg må få si at jeg allerde har blitt avhengig av dere alle!! :roll:

Det er et kjempeflott forum dere har laget og jeg tenker på dere hele tiden, gleder meg nesten til å stå opp om morgenen for å se hva som har skjedd den korte stunden jeg har vært borte :oops: .

Jeg kan ikke så veldig mye om bil, men må si jeg har lært veldig mye etter jeg ble medlem!

Helt sykt hvor avhengig man kan bli av dere! :D:D:D

Tusen takk for et flott forum!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jeg heter Haldor og jeg er BMW-holiker... ;)

Hei jeg heter Anne og er BMW-oholiker pluss at jeg står i samme posisjon som Siv, får snart ikke gjordt skolearbeidet på grunn av at jeg bare sitter her :)

knall bra gjeng!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jeg heter Haldor og jeg er BMW-holiker... ;)

Hei jeg heter Anne og er BMW-oholiker pluss at jeg står i samme posisjon som Siv, får snart ikke gjordt skolearbeidet på grunn av at jeg bare sitter her :)

knall bra gjeng!!

Der traff du spiker'n på hode. D første jeg gjør når jeg kommer på skolen er å logge meg inn her.. å der blir jeg resten av dagen... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

he he godt det er fler av oss med samme syken.. tingen er bare det at tiden her inne går så sinnsykt fort. plutselig har det gått et par timer :oops:

ja ja man lærer da stadig noe nytt samtidig som man har det hyggelig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bare stille meg i køen jeg og. Må innom noen turer i løpet av dagen, og det er veldig lett å bli sittende :D Koselig gjeng dette her :wink: Bare synd jeg bor så langt unna de fleste av dere :cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...