Gå til innhold

E90 med M-pakke? M3?


Anbefalte innlegg

Spørs om det er M3 med bare dobbel utblås bak. Vil ellers tro at M3 får riller på forskjermene siden både E46 og E60 har fått det. Bulende panser er enda en ting jeg håper de ikke går bort fra. Det ser tøft ut på E46. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tviler på at det er den nye M3`n ja.

spennende farge på den ene da! den som er brun/gull/grønn eller noe..

det er nok pare testing av et nytt M-tec kit, eller så har de satt på noe bare for å lure fotografene..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er folk blinde her eller? :P

Drit i stylinga! Sjekk bakbremsene på det ene bildet? Første jeg la merke til. Biler uten minst 400 hk har ikke så store bremser. De bremsene der er jo gigantiske :)

Mulig M3 ikke får 4 utblås bak. De er jo bare "fake" uansett. Er jo bare 2 rør under bilen på både M3 og M5.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm.. tviler egentlig litt på at dette er M3.. Den er litt lavere enn bilen som står ved siden av.. Det kan jo komme av at M-kittet ineholder en senkningssats... Pluss at en ev. M3 kanskje har litt bredere skjermer/hjulbuer en originalen..

Men, men, time vil shåw :D

Angående bremsene tror jeg de blir slissa/borret på M3.Sånn som på M5.. Det blir jo mest sannsynlig 400hk i bilen... :P

8-800.jpg

5-800.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er folk blinde her eller? :P

Drit i stylinga! Sjekk bakbremsene på det ene bildet? Første jeg la merke til. Biler uten minst 400 hk har ikke så store bremser. De bremsene der er jo gigantiske :)

Mulig M3 ikke får 4 utblås bak. De er jo bare "fake" uansett. Er jo bare 2 rør under bilen på både M3 og M5.

330 får jo 258hk, så den trenger jo litt bremser den også.. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklager folkens, men jeg får det liksom ikke helt til å stemme med den nye 3 serien... Begynner å ligne for mye på japse biler... :( Få tilbake de gamle klare linjene som på e36!

Menmen, har vel vært en del diskusjoner på dette tidligere tenker jeg... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, E36 og E46 er de peneste 3 seriene uten tvil !!!! Elsker utsende på E36 får ikke bestemt meg om jeg liker det bedre en E46 , men E46 har abslutt penest dash !!!

Nye bmw'er som nye 5 serien Z4 nye 7 serien og nå nye 3 serien er stygge som faen... spesiellt på insiden.. Dasshe ser ut som er hentet fra en gammel bil og jålet opp.. de firkanta linjene ser ut som en "amricaner lock a like" og baken er lik en japse.. og hva pokker har de fucka opp fram lyktene på bilen for ?!?! de ser ut som faen !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...