Gå til innhold

Noe spennende å se i tyskland til sommeren?


Frank S.
 Share

Anbefalte innlegg

Hei.

Sitter så smått og planlegger sommeren. finnes det noen steder i tyskland som ikke er så langt nedover i landet som er verdt å se?

Bmw museumer? baner? eller noe annet?

Frister litt og ta en liten rundtur. båt til tyskland så litt rundt der, så danmark, så brua over til sverige og så hjem:)

mvh Frank

Lenke til kommentar
Del på andre sider

burde vel arrangere en tur for Bmwguiden Medlemmer, medlemmer fra bmwguiden på tur til tyskland,nurburging,bmw museum,f1 race kanskje,ut på byen,shopping. hadde hvert moro dette.

:lol::lol: Hadde vert kult det, er det flere her inne som har planer om å reise nedover da??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil gjerne hvere med , samme hvor det er egntlig !

Jeg synes uansett vi her inne skulle arangere en treff ! Leid rudskogen eller noe ! Tenkt så fett !! hatt banene en hel dag for oss i klubben ! Hadde ikke trengt og blitt mer en 25 stk så er prisen nede på 700 kr pr pers ! Hadde ikke det vært noe fett !!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil gjerne hvere med , samme hvor det er egntlig !

Jeg synes uansett vi her inne skulle arangere en treff ! Leid rudskogen eller noe ! Tenkt så fett !! hatt banene en hel dag for oss i klubben ! Hadde ikke trengt og blitt mer en 25 stk så er prisen nede på 700 kr pr pers ! Hadde ikke det vært noe fett !!

Viss det hadde gått igjennom, så hadde det garantert blitt flere en 25 stk som ville være med, så det hadde ikke blitt noe særlig dyrt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei, har jeg og sjefen har planer om en bilferie til sommeren (juni). har tenkt oss ned til rivieran. nedover blir det bare å peise på gjennom tyskland, men på vei hjem skal vi ta det med ro. har derfor lyst til å få lurt inn et par stopp når jeg først er der. Munchen er jo et sted man har lyst tll å dra til. er det noen andre steder i syd-tyskland som er å anbefale?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann.. Slenger meg med på lasset... Skal ned til Mûnchen på bmwfabrikken der.. Fabrikkutsalg er jo billig og det at det er Tyskland attpåtil gjør jo det bra...

Kunne jo kanskje ha kjørt en liten kolonne og filmet alle bilene. Så lagt det ut på Bmwguiden..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

langt ned til nurburgring? mye å se der eller må man ut og kjøre for at det skal være noe vits?

Regne ut reise-avstander/ruter: www.viamichelin.com

På Nürburgring er det mye å se! Et museum med masse historiske racing-biler osv. Cafe/resturant der du kan sitte å se på bilene kjører og mye mer..

God Tur! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...