Kenneth BMW Skrevet April 6, 2005 Share Skrevet April 6, 2005 test!! Hvordan får dere bilde under navnet deres?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet April 6, 2005 Share Skrevet April 6, 2005 Titt under avatar i profilen din. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skillbill Skrevet April 6, 2005 Share Skrevet April 6, 2005 det er en såkalt avatar..tror man må ha brukergalleri først men skal ikke si det sikkert! eller så er det noe man må velge på "Din Profil" i menyen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth BMW Skrevet April 6, 2005 Forfatter Share Skrevet April 6, 2005 Jeg har prøv å laste inn et bilde som er mindre enn grensen, men det kommer ikke opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet April 6, 2005 Share Skrevet April 6, 2005 det er en såkalt avatar..tror man må ha brukergalleri først men skal ikke si det sikkert! eller så er det noe man må velge på "Din Profil" i menyen.. Trenger ikke galleri. Det gjøres her: http://www.bmwguiden.no/profile.php?mode=editprofile Kenneth, Er det under 120x80 pixler og 10kB så skal det fungere bra. Må være i .jpg eller .gif. Hvis du ikke får det til kan du sende meg bildet til post@bmwguiden.no så skal jeg fikse for deg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth BMW Skrevet April 6, 2005 Forfatter Share Skrevet April 6, 2005 Jeg har gjort som dere/du har sakt, men jeg får bare et x på" nåværende bilde før jeg godkjenner... jaja jeg skal ta bilde av bilen i morgen så får dere se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pmkweb Skrevet April 6, 2005 Share Skrevet April 6, 2005 jpeg bilder må vel også være i RGB(24bit) og ikke CMYK(32bit), som ikke funker i Internett Exploderer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå