Aguilera Skrevet April 7, 2005 Share Skrevet April 7, 2005 Gratulerer!! Du får hive ut noen bilder så fort du kan da, så vi får se gliset ditt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raven Skrevet April 7, 2005 Share Skrevet April 7, 2005 grattis med ny bil ja, så fin ut den,viss det er den samme som i avataren din. host opp noen bilder så vi får sett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet April 7, 2005 Forfatter Share Skrevet April 7, 2005 han satte ikke pris på den men regner med at det var noe sånn han skulle ha ja. Bytta nå jeg så gikk ikke i tap for og si det sånn MÅTTE ha bmw igjen..gleder meg som en unge til sola og varmen kommer for fullt! noen bmw-treff i midt-norge forresten nærmere sommeren? var i Ålesund i fjorsommer på et treff Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DotTk Skrevet April 7, 2005 Share Skrevet April 7, 2005 Treff på Lånke (værnes, Trondheim) 30 april.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet April 7, 2005 Forfatter Share Skrevet April 7, 2005 Gratulerer!! Du får hive ut noen bilder så fort du kan da, så vi får se gliset ditt takker og bukker bilder kommer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet April 7, 2005 Share Skrevet April 7, 2005 Gratulerer så mye Tøff bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet April 7, 2005 Forfatter Share Skrevet April 7, 2005 Gratulerer så mye Tøff bil! takker og bukker i store mengder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet April 7, 2005 Share Skrevet April 7, 2005 du må legge ut bilder da, må se nøye på kjerra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet April 8, 2005 Share Skrevet April 8, 2005 er ganske spesial den der da... dekoren tror jeg er bøffa fra en 525tds e34 som gikk i molde for en stund tilbake. med samme farge og dekor. litt kult detta. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet April 8, 2005 Forfatter Share Skrevet April 8, 2005 er ganske spesial den der da... dekoren tror jeg er bøffa fra en 525tds e34 som gikk i molde for en stund tilbake. med samme farge og dekor. litt kult detta. er nok Helt riktig det du Samma fyren som har fiksa denne å,azurblå med en blanding av en spesiell type lilla og noe sølv/diamantkorn..skifter farge i lyset Fra Elnesvågen han mens jeg holder til i Kr.sund blir det noe treff i ålesund i mai i fjor å forresten? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå