Gå til innhold

bilen brant opp.


kjelli84
 Share

Anbefalte innlegg

i dag fikk eg bilen til å svive skikkeligt.. kjørte noen test runder og lufta kjølesystemet skikkeligt..

så skulle eg hente den i kveld å kjøre den hjem.. startet opp og satte den i revers. så eksploderte heile greiå.. brant opp heila bmw driten.. 20 tusen rett i dass.. ikke forsikring eller noe.

skal aldri ha bmw igjen.. tør ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 30
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

motoren som brant opp.. heile fronten smelta av.. nå er bilen fyllt med skum..

eg gir egentli faen i bilen.. det eg bryr meg om er alle pengene som gjekk i dass.. har jo ikke forsikkring.. skulle ringe til forsikkringa i morgen å bestille skilter å greier... men det er jo ingen vits å gjøre nå..

har jo pusset opp bilen for 20000,- ny motor, lakkering , 17 toms felger+++ nå er alt borte.. håper felgene kansje er brukbare.. for da kan en kompiss få di.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

var jo på vei til å bestille nye tromler bak, dempere+ fjører, styrekuler fjørbeins lager..

hadde vore synd viss eg hadde satt på delene og den hadde brent opp etterpå.. men men.. jaja life goes on.. tror eg får kjøpe meg brann bil til å råne med.. da kan eg i vertfall slukke med en gang ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må ha vært bensin lekasje i motoren hvis den plutselig eksploderte når du skulle starte den. Viktig å sjekke bensinslanger regelmessig.

Har ikke noe å si at det var BMW da. Alle gamle biler kan ha dårlige bensinslanger. Tror ikke de BMW bruker er dårligere enn i andre biler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...