Gå til innhold

Solgte interiøret mitt :(


Drage
 Share

Anbefalte innlegg

Gjorde noe dumt igår, Har jo prøvd og selge m5 interiøret mitt ei stund no, plutseleg på tirsdag begynnte alle og ringe og skulle ha det. Igår var det ein som ringte og bydde meg 13000kr for bare interiøret og kunne komme innen ein time og handle det. Eg slo til var jo meir peng enn eg skulle selge det for, fyren kom og eg skulle til og ta ut det som sto i bilen. Så såg han delebilen min, (hentet meg m5 i tysklan for 1 uke sida) :headbang: og såg interiøret i den. Kvitt skinn, jævelen bydde meg 22000kr for det. Eg slo til, tullingen eg er ](*,) So no står eg her med det gode gamle, solgt det nye. Kva er det so gjer at peng har sånn makt? Hadde han tilbydd meg 10 sauer hadde eg jo aldri kvitta meg med det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er nok ikke den eneste som har solgt ting du kom til å angre på senere, bare fordi du er sugen på penger...

Solgte både sykkelen og bunaden min jeg.. hehe :P Skulle jo aldri gjort det, men når noen kommer og tilbyr deg 16 000 for en ting du ikke STRENGT tatt trenger, så er det lett å gi etter :iwant:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...