Gå til innhold

Steptronic


jakobs
 Share

Anbefalte innlegg

  • 7 months later...
  • Svar 30
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skjønner ikkje at det skal være noe å trekte etter eg. Har kjørt ganske mange modeller fra henholdsvis BMW, Audi og Mercedes med denne typen system og fellesnevneren er at det er litt gøy de første gangene, så blir det å sette den i D. Bremse på gear kan man gjøre med en helt vanlig kasse og...

Men hvis noen har de helt klare fordelene med en slik kasse, vil eg gjerne høre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg Digger automat.... når man sitter i en saktegående kø i oppoverbakke i 1 time er det litt kjipt med manuell....kan man bare slippe bremsen i en Automat og rulle frem...

og så kan man bruke steptronic når man føler at det passer....

man bør egentlig ha 2 biler.. en med automat og en med manuell...

7-serie.... M3 ? noe .. ja ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir feil med en Bil som er beregnet på komfort (i.e MB E-klasse S-klasse 5-serie 7-serie etc) å ha Rykk-napp som en manuell gearkasse vil medføre. Mentaliteten blir helt feil....

Vil det ikke være mye lurer å kjøpe en Ny bil fremfor å bytte gearkasse ??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir feil med en Bil som er beregnet på komfort (i.e MB E-klasse S-klasse 5-serie 7-serie etc) å ha Rykk-napp som en manuell gearkasse vil medføre. Mentaliteten blir helt feil....

Vil det ikke være mye lurer å kjøpe en Ny bil fremfor å bytte gearkasse ??

kan du kjøre er det ikke no rykk og napp :wink:

Rykker og napper like herlig i en automat! HATER AUTOMAT GIR :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker fattern klaga fælt over automat uten steptronic når vi kjørte på autobahn. Den gira ikke sånn som han ville. Er sikkert en grunn til at nesten ingen tyskere kjørte automat før det ble vanlig med steptronic. Jeg ville ikke ha hatt automat uten det i hvertfall...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...